سامسونگ تکنولوژی جدیدی را برای دوربین تلفن های پایین رده معرفی کرد

  • سامسونگ راه حل جدیدی برای کمک به نصب و راه اندازی دوربین دوگانه برای سازندگان تلفن های اندرویدی ارائه داده است

  • این تکنولوژی توسط سامسونگ ISOCELL Dual نامیده شده است که شامل ترکیبی از سخت افزار و نرم افزاری است که سامسونگ آن را بهینه سازی کرده است

  • با بهره گیری از این راه سازندگان تلفن های هوشمند زمان کمتری را برای تولید اتلاف می کنند و همچنین عکس هایی با کیفیت بهتر بدست می آورند

این سازنده کره ای این خبر را امروز در خبر ها اعلام کرد و هدف این تکنولوژی را تلفن های میان رده و پایین رده عنوان کرد. تکنولوژی دوربین دوگانه که منجر به خلق تصاور با کیفیت بهتری در شب می شود. همچنین عکس برداری حالت پرتره و افکت بوکه در تصاویر از ویژگی های این سیستم است روز به روز نزد سازندگان تلفن های هوشمند محبوب تر می شود. البته دوربین دوگانه به تنهایی قادر نیست کیفیت بهتر تصاویر را تضمین کند. با نگاه به تصاویری که به وسیله تلفن تک لنز پیکسل ۲ گوگل (۱۲ مگاپیکسلی)  گرفته شده می توان به این موضوع پی برد. سامسنگ اکنون ابزار معقول، مقرون به صرفه و کارآمدی برای دستیابی به این هدف را ارائه می دهد.

سامسونگ می گوید تولید دوربین دوگانه برای گوشی های هوشمند، یک فرآیند سخت و وقت گیر است؛ زیرا نیاز به تعامل کامل بین سازندگان گوشی های اندرویدی و تولیدکنندگان حسگرها و الگوریتم های نرمافزاری است.

برای رهایی از این مشکل سامسونگ تکنولوژی ISOCELL Dual را خلق کرده است. تکنولوژی که به گفته خود سامسونگ اولین راهکار کامل برای تولید انبوه دوربین های دوگانه است و شامل ترکیبی از سنسور سخت افزاری و الگوریتم نرم افزاری برای بهینه سازی سنسور اختصاص یافته است.

سامسونگ اعلام کرده این تکنولوژی برای ایجاد عمق میدان و افکت های بوکه در تصاویر از دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می برد و برای عکاسی در نور ضعیف هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی را در اختیار دارد. سامسونگ برای قرار دادن این تکنولوژی درون تلفن های هوشمند آن را در اختیار سازندگان این محصولات قرار می دهد.

اینکه کدام تولید کنندگان از این تکنولوژی استفاده می کنند، یا چه زمانی این محصولات وارد بازار می شوند نامعلوم است. با توجه به شایع شدن تلفن های هوشمند با دوربین دوگانه این اتفاق بزرگی در صنعت تلفن های هوشمند است.این موضوع باعث کاهش هزینه تولید شرکت های تولید کننده و همچنین خریداران این محصولات می شود که از این راه هر دو سمت بازار سود خواهند برد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • موبایل
  • سامسونگ تکنولوژی جدیدی را برای دوربین تلفن های پایین رده معرفی کرد