باکس آفیس: فروش ۲۶ میلیون دلاری فیلم Invisible Man در هفته اول اکران

گزارش باکس آفیس و یا همان مقدار فروش فیلم‌های سینمایی در گیشه‌های آمریکا منتشر شده است که نشان می‌دهد فیلم The Invisible Man در هفته اول اکران خود موفق عمل کرده است. با بروز نیوز همراه باشید.

در جدیدترین اکران این هفته، فیلم The Invisible Man از الزیبات موس (Elisabeth Moss) توانست با فروش ۲۶ میلیون دلاری خود در گیشه آخر هفته صدر جدول را برای خود کند.

با اینکه دو هفته از زمان اکران فیلم Sonic the Hedgehog می‌گذرد؛ اما این فیلم برخلاف انتظار‌ها کاهش چشمگیری را در میزان فروش تجربه کرده است. این فیلم در هفته‌ای که گذشت توانست ۱۵ میلیون دلار از ۴ هزار و ۱۷۷ سینما بدست بیاورد که فروش مجموع فیلم را به رقم ۱۲۷ میلیون دلار رساند. فروش فیلم Call of the Wild نیز با اضافه شدن ۱۳ میلیون دلار دیگر به رقم ۴۶ میلیون دلار فروش در ده روز نخست اکران رسید.

فیلم The Invisible Man با بودجه ۷ میلیون دلاری توسط لیف وانل (Leigh Whannell) نوشته و کارگردانی شده است. کسی که در کارنامه‌اش مجموعه فیلم سینمایی Saw را دارد.

همچنین قرار است این فیلم یک تور اکران جهانی را نیز تجربه کند. اما با مشکلاتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمده است؛ بعید انجام آن بعید به نظر می‌آید.

شیوع ویروس کرونا گیشه‌ها را به شدت مورد تهدید قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گیشه چین اشاره کرد. گیشه چین چندی است مورد توجه بسیاری از ناشرین فیلم‌ساز قرار دارد و شیوع ویروس ضرر بالایی روی دست آن‌ها گذاشته است.

در ادامه می‌توانید لیست ده فیلم پر فروش این هفته سینما آمریکا را بررسی کنید:

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • باکس آفیس: فروش ۲۶ میلیون دلاری فیلم Invisible Man در هفته اول اکران