ریلمی ایکس معرفی شد

گوشی هوشمند Realme X با دوربین اصلی دوگانه و همچنین یک دوربین سلفی پاپ آپ از راه رسید. کمپانی Realme نه‌تنها از مدل اصلی گوشی هوشمند خود یعنی Realme X رونمایی کرد بلکه از نسخه لایت آن نیز رونمایی کرد. در رونمایی از مدل اصلی گوشی هوشمند Realme X شاهد حضور یک نمایشگر ۶.۵ اینچی که از رزولوشن فول اچ دی برخوردار بوده و همچنین از فناوری OLED پشتیبانی می‌کند بودیم. از همه مهم‌تر، نمایشگر این دیوایس دارای سنسور اثر انگشت در زیر خود است.

به نظر می‌رسد که کمپانی Realme از طراحی گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو در طراحی این دیوایس استفاده کرده باشد چراکه گوشی هوشمند Realme X نیز مانند وان پلاس ۷ فاقد بریدگی صفحه نمایش است از این‌رو از دوربین سلفی پاپ آپ بهره برده است. جالب است بدانید که گوشی هوشمند Realme X از Realme 3 بزرگتر است اما باتری که در آن استفاده شده نسبت به باتری Realme 3 کوچکتر است. به‌گونه‌ای که این دیوایس دارای باتری ۳۷۶۵ میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع VOOC Flash Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات این گوشی هوشمند شامل: چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ ، دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی پاپ آپ هستند. قیمت نسخه‌های مختلف مدل اصلی این گوشی به همراه مدل لایت آن در زیر آورده شده است.

قیمت نسخه های مختلف  Realme X :

۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۲۰ دلار

۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۳۰ دلار

۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۶۰ دلار

قیمت نسخه های مختلف  Realme X لایت :

۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۷۵ دلار

۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۹۰ دلار

۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۲۰ دلار

 

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *