رونمایی فولکس واگن از گلف GTI نسل هشتم

همانطور که هفته گذشته خبر آن را دادیم و مشخص شد که فولکس واگن قصد دارد بزودی از نسخه قدرتمند گلف نسل جدید رونمایی کند، به تازگی برند آلمانی این مدل را به عنوان گلف GTI معرفی کرد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

هفته بعد شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۲۰ خواهیم بود که برندهای بزرگی در آن حضور یافته و جدیدترین محصولاتشان را رونمایی می‌کنند. در این بین فولکس واگن یک هفته قبل، از محصول جدید خود یعنی گلف GTI نسل جدید رونمایی به عمل آورد. این مدل در حقیقت همان گلف نسل هشتمی بوده که تغییرات محدودی روی آن اعمال شد. پیشرانه GTI از نوع چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ بنزینی بوده که توانی ۲۴۵ اسب بخاری تولید می‌کند. این پیشرانه در مقایسه با GTI نسل هفتمی با قدرت ۲۲۸ اسب بخار، ۱۷ اسب بخار توان بیشتری دارد.

گلف GTI نسل هشتمی زیباتر از همیشه

موتور GTI در کنار گیربکس شش سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد که قدرت را به دو چرخ جلو منتقل می‌سازد. به گفته فولکس واگن، نسل هشتم GTI تنها در موتور بهبودی نیافته، بلکه در هندلینگ و کیفیت رانندگی آن بهبودی حاصل شد. کمپانی با استفاده از سیستم Vehicle Dynamics Manager، قابلیت رانندگی داینامیک یا همان پویا را فراهم ساخته است. گذشته از آن این سیستم در کنار سیستم قفل الکترونیکی دیفرانسیل XDS و DCC سفارشی قرار می‌گیرد.

جلوه ظاهری آن نسبت به نسل پیشین بهبودیافته و اسپرت به نظر می‌رسد. در قسمت عقب چراغ LED با دیفیوزری تعبیه شده و در قسمت جلو چراغ مه شکن نقطه‌ای چندگانه با یک چراغ جلو کشیده LED همراست. در داخل کابین صفحه نمایش ۱۰.۳۰ اینچی برای سیستم سرگرمی یک نمایشگر دیجیتال برای سرعت شمار تعبیه شد. برای کابین داخل تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. همچنین سیستم ایمنی و رفاهی مختلفی تعبیه شده و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت فولکس واگن مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *