نام فیلم Jurassic World 3 مشخص شد

با انتشار خبر‌هایی مبتنی بر شروع ساخت قسمت جدید فیلم Jurassic Wolrd، ساعاتی پیش نام رسمی این فیلم مشخص شد. با بروز نیوز همراه باشید.

بالاخره نام جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم Jurassic World مشخص شد. اگر به یاد داشته باشید؛ چندی پیش تصویری از یکی از دایناسورهای فیلم از سوی تیم سازنده آن منتشر شد که به نظر می‌رسید کار ساخت قسمت جدید فیلم کلید خورده است. حال شروع ساخت فیلم به همراه نام آن به صورت رسمی با انتشار تصویری از کلاکت فیلم‌بردرای فیلم تایید شد.

فیلم Jurassic World 3: Dominion نام سومین قسمت از مجموعه سینمایی Jurassic World خواهد بود که توسط کولین ترورو (Colin Trevorow) کارگردانی می‌شود.

ساخت فیلم Jurassic World 3 پیش از اکران فیلم Fallen Kingdom در ژوئن ۲۰۱۸ تایید شد. کریست پرت (Chris Pratt) و بریس دالاس (Breyce Dalas) نیز باری دیگر به نقش‌های خود در این مجموعه بازخواهند گشت. البته هنوز اطلاعاتی درباره خط داستانی فیلم منتشر نشده است اما از اسم آن می‌توان حدس‌هایی زد.

فیلم Jurassic World 2: Fallend Kingdom با اینکه نتوانست فروش موفقی همانند قسمت نخست در گیشه‌ها داشته باشد؛ اما باعث نشد که فکر ساخت قسمت سوم را از سر سازندگان آن بیرون کند. احتمال می‌رود که فیلم Jurassic Wolrd 3: Dominion پایان دهنده سه‌گانه سینمایی Jurassic Wolrd باشد.

حال باید منتظر ماند و دید که سازنده، چه خوابی برای این قسمت از مجموعه سینمایی جذاب و پرطرفدار دیده است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *