تصویر جدید فیلم Venom 2 وودی هارلسون را در نقش Carnage به نمایش می‌کشد

تصویری به تازگی از یکی از شخصیت‌های فیلم Venom 2 منتشر شده است. با بروزنیوز همراه باشید.

فیلم Venom یکی از اسپین‌‌آف‌های موفق مجموعه محبوب سینمایی Spider-Man است که در سال ۲۰۱۸ به اکران رسید و توانست در گیشه به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند. این موفقیت باعث شد که سونی (Sony) به سراغ ساخت قسمت دیگری از آن برود. از بازیگران مطرح این فیلم می‌توان به تام هاردی (Tom Hardy) در نقش ادی براک (Eddie Brock) اشاره کرد. در کنار این بازیگر مطرح، قرار است در فیلم Venom 2 شاهد هنرنمایی وودی هارلسون (Woody Harrelson) در نقش کلتوس کسیدی (Cletus Kasady) نیز باشید.

حال به تازگی اولین تصویر از هارلسون در زمان ایفای نقش آن منتشر شده است که می‌تواند برای طرفداران این مجموعه بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

به طور حتم طرفداران فیلم Venom به یاد دارند که هارلسون را در پشت میله‌های زندان، در سکانس پایانی فیلم حضور داشت. حال به نظر می‌رسد وی از زندان فرار کرده است و دست به کار شده است.

تصویری که می‌بینید؛ برای اولین بار در صفحه اینستاگرامی تام هاردی منتشر شد اما پس از مدتی پاک شد.

فیلم Venom 2 توسط اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی خواهد شد و همچنین از ستارگان آن می‌توان به مایکلی ویلیامز (Michelle Williams)، استیفن گراهام (Stephen Graham) و رید اسکات (Reid Scott) اشاره کرد. البته در ماه اکتبر شایعاتی پیرامون اضافه شدن ناومی هریس (Naomie Harris) نیز به گوش می‌خورد.

فیلم Venom 2 قرار است در تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ( ۲ اکتبر ) به اکران برسد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • تصویر جدید فیلم Venom 2 وودی هارلسون را در نقش Carnage به نمایش می‌کشد