آپارات برای دانش آموزان کلاس درس مجازی ایجاد می کند

این روزها همه جا صحبت از ویروس کروناست، ویروسی که کمتر از دو هفته وارد کشورمان شده و موجی از نگرانی را در میان مردم به دنبال داشت. طبق اعلام آموزش و پرورش، مدارس تعطیل شدند و در این بین آپارات نیز تصمیم گرفت شرایط را برای ایجاد کلاس درس مجازی فراهم کند. با بروزنیوز همراه باشید.

به گزارش روابط عمومی آپارات، همزمان با گسترش موج کرونا ویروس در کشور و تعطیلی دانشگاه‏ها و مدارس کشور به منظور بازنماندن اقشار مختلف جامعه از تحصیل، آپارات، کمپین آموزش بدون تعطیلی را به مدت ۱۰ روز برگزار می‏کند.

پخش‌ زنده آپارات، یک سرویس رایگان است که با هدف ارائه‌ی یک سرویس مطمئن، پرسرعت در دسترس کاربران قرار گرفته‏است؛ از دیگر ویژگی های این سرویس می‏توان به مواردی چون بخش گفتگو، امکان پخش به‌صورت خصوصی، امکان پخش به‌صورت HD و ترافیک نیم‏یها اشاره کرد.

آموزش مجازی با آپارات

 مدرسان و مسئولان آموزشی می‌توانند به کمک این سرویس، کلاس‌های آموزشی را به صورت مجازی برای دانش‌آموزان برگزار کنند و دغدغه‌ای در مورد تعطیلی ناگهانی مراکز آموزشی و به دنبال آن عقب ماندن دانش‌آموزان از برنامه‌های تحصیلی نداشته باشند.

کمپین آموزش بدون تعطیلی به مدت ۱۰ روز در آپارات به نشانی http://Aparat.com/liveclass برگزار خواهد شد و مخاطبان می‏توانند جهت ارتباط با تیم آپارلات لایو (زنده) با ایمیل Live@aparat.com در ارتباط باشند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *