عکس های لو رفته از مدل ۲۰۲۱ مرسدس بنز

کمپانی مرسدس بنز

با وجود این که نسل امروزی کلاس C مرسدس بنز در مدل ۲۰۱۹ ظاهر نوین و جدیدتری به خود گرفت ولی از مدل سال ۲۰۱۵ تغییر زیادی نداشته و برای همین اندکی قدیمی شده است. به همین علت مرسدس در حال کار جهت ساخت مدل نوینی از این کلاس است و به تازگی تصویرهایی تازه از این مدل نوین فاش شده است. نکته بسیار مهم این است که پوششی که مرسدس جهت پنهان نگه داشتن آن برگزیده است برای خودرویی که همچنان تا زمان رسیدن به خط تولید راه زیادی در پیشرو دارد خیلی اندک است.

بنز

تفاوت ها با مدل پیشین

این ماشین در نگاه اول به نظر تمایز زیادی با مدل فعلی ندارد. از خیلی از جهات مدل نوین از همان طراحی پیشین استفاده کرده است و شاید تنها تمایزی که به چشم می آید خمیدگی بیشتر در‌ب‌ های این مدل در قیاس با مدل فعلی باشد. به علاوه هیچگونه خط صاف و مستقیمی هم در کناره‌ ها رویت نمی‌ شود.

بنز

سایر تفاوت ها

با دقت بیشتر میشود متوجه تمایزهای بیشتری شد. نخستین و مشخص ترین تغییر، بهتر شدن قسمت جلو خودرو است. چراغ‌ ها مثل مدل‌های نوین CLS و کلاس A ظاهر خشمگین تری به خود گرفته‌اند. جلو پنجره هم به همین صورت ظاهر تهاجمی‌ تری دارد و چنانچه بخواهیم نگاه اجمالی به این بخش داشته باشیم متوجه میشویم که در قیاس با مدل پیشین، طراحی روبه جلوتری دارد. در قسمت عقب با این که چراغ‌ های ترمز ظاهراً همچنان به پروسه ی تولید نرسیده‌ اند، می شود حدس زد که چراغ‌ های کوچک و عمودی مدل پیشین کلاس C جای خود را به چراغ‌ هایی بزرگ و افقی خواهند داد. مرسدس با این عمل تلاش میکند این مدل را با ظاهری همانند مدل‌ های نوینی که جدیداً وارد بازار کرده است تولید کند.

تاریخ عرضه

چنانچه این خودرو واقعاً عضو نوین خانواده C مرسدس باشد احتمالاً مدل سال ۲۰۲۱ خواهد بود که با این وجود با فاصله ۶ ساله از زمان ارائه نسل پیشین وارد بازار خواهد شد. از سمتی دیگر آخرین ورژن کلاس C هم اکنون ۷ سال است که در بازار حضور دارد و نکته‌ ای که در این تصویرها جلب توجه می‌ کند این است که این ماشین بیشتر از ۲سال جهت ورود به خط تولید کار دارد. به همین دلیل این احتمال هم وجود دارد که این خودرو مثل مدل سال ۲۰۱۹ مدل بهبود یافته دیگری از نسل فعلی باشد و با تغییرهای اساسی در اتاق و همراه با سیستم مالتی‌مدیا نوین مرسدس‌بنز (MBUX) به بازار عرضه شود. چنانچه این گونه باشد این خودرو احتمالاً مدل سال ۲۰۲۰ است که بیان می کند این نسل عمر طولانی‌تری خواهد داشت. آنها احتمالاً قصددارند اغلب منابع خود را صرف تولید مدل‌ های نوین ماشین های شاسی‌بلند‌ و برقی خود کنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *