نسل جدید گلکسی واچ اکتیو بزودی معرفی می شود

گلکسی واچ اکتیو، ساعت هوشمند شرکت سامسونگ می باشد که در ابتدای سال جاری میلادی به کاربران معرفی شد. این ساعت با توجه به داشتن ویژگی های جذاب، مناسب استفاده کردن در شرایط مختلف است. به نظر می رسد که سامسونگ با کسب موفقیت های خوب پس از عرضه این ساعت، به فکر توسعه نسل بعدی آن افتاده و عملیات طراحی و توسعه آن را نیز آغاز کرده و به نظر می رسد که در سال ۲۰۲۰ شاهد ارائه گلکسی واچ اکتیو ۲ باشیم.

SamMobile با ارائه گزارشی از محبوبیت گلکسی واچ اکتیو ۲ در میان کاربران سخن گفته است و بیان داشته که همین محبوبیت بالا باعث شده که این شرکت خیلی سریع کلید توسعه نسل دوم از این محصول را بزند. اینگونه که بیان شده است، نسل آینده این ساعت بسیار به گلکسی واچ اکتیو شباهت داشته و احتمال می رود که قاب چرخان آن حذف شود. البته هنوز اطلاعات زیادی در این باره به بیرون عرضه نشده است، با این حال به نظر می رسد که سامسونگ برای رسیدن به آمار فروش بیشتر و در اختیار گرفتن بخش بیشتری از بازار دست به تغییرات جذابی در این محصول به خصوص در بخش ظاهری آن بزند.

البته از آن جایی که با نسل بعدی از یک محصول روبرو هستیم، بدیهی می باشد که شرکت تولیدکننده بهبود هایی را در بخش ظاهری و فنی آن ایحاد کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این بهبودها تا چه میزان خواهد بود. با توجه به نام این ساعت، به نظر می رسد که تغییراتی در زمینه افزودن ویژگی های مرتبط با فعالیت های بدنی نیز برای آن انجام شود که در این صورت می تواند رقابت میان دو شرکت اپل و سامسونگ به بخش ساعت های هوشمند نیز کشیده شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *