پرچمدار بعدی سونی دارای نمایشگر منعطف است

شایعاتی وجود دارد که پرچمدار بعدی سونی دارای نمایشگر منعطف است

سونی تنها سازنده گوشی های هوشمند است که از وضوح ۴K در گوشی های هوشمند خود مانند Xperia Z5 Premium و Xperia XZ Premium پشتیبانی میکند. گزارش های اخیر مبنی بر این است که پرچمدار بعدی سونی Xperia XZ Pro دارای صفحه نمایش اولد با وضوح ۴K خواهد بود. اطلاعات تازه وجود دارد که غول تکنولوژی ژاپن ممکن است در آینده نزدیک گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های انعطاف پذیر روانه بازارها کند. به نظر می رسد که الجی نمایشگر OLED منعطف موبایل هوشمند را برای سونی تامین خواهد کرد اما جزئیاتی درباره زمان بندی این امر وجود ندارد.

کمپانی کره ای قبلا از همکاری خود با سونی برای تامین پنل های اولد در تلویزیون های جدید این شرکت پرده برداشته بود. در حال حاضر LG Display و Sony اعلام کرده اند که مشارکت خود را در زمینه پنل های منعطف اولد گسترش داده اند. این نشان می دهد که سونی در آینده نزدیک یک گوشی پرچمدار Xperia با صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر عرضه خواهد کرد. صفحه نمایش های انعطاف پذیر به طور عمده برای گوشی های هوشمندی که دارای انحنا در کناره های خود هستند استفاده می شود. از این رو احتمالا سونی گوشی هوشمندی همانند آنچه در سامسونگ دیده ایم در نظر داشته باشد.

در طول نمایشگاه CES 2018 سامسونگ اولین تلفن هوشمند تاشوی خود را برای سرمایه گذاران در یک جلسه خصوصی نمایش داد. پیشبینی می شود که تا پایان سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال آینده از آن رونمایی کند. 

یک مقام رسمی آشنا با LG Display گفت:‌ “ما در حال حاضر می دانیم که سونی روی نمایشگرهای OLED منعطف کار می کند. سونی در حال حاضر در تلاش برای استخدام مهندسین نمایشگر OLED است. انتظار می رود سونی از عوامل موفقیت خود در صنعت (پنل نمایشگر) تلویزیون در صنعت موبایل هوشمند بهره ببرد و محصولاتی همچون موبایل های منعطف را توسعه بدهد.”

سونی ، همانند صنعت تلویزیون، در صنایع گوشی های هوشمند کاملا در حال مبارزه است. به همین دلیل است که با وجود ضرر همچنان در این بازار فعالیت میکند و برای حضور در این بازار تمام تلاش خود را بکار گرفته است.موبایل های منعطف یا با نمایشگر تاشو نیز ترندی هستند که اگر در ۲۰۱۸ شکوفا نشوند قطعا نشانه هایی از آن در سال ۲۰۱۹ خواهیم دید، پس بعید نیست که سونی نخواهد از این موضوع عقب باشد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *