در رویداد آخر این هفته می‌توانید بازی Mortal Kombat 11 را رایگان تجربه کنید

استودیوی ندرریلم (NetherRealm) اعلام کرد که در رویداد آخر این هفته می‌توانید بازی Mortal Kombat 11 را رایگان تجربه کنید. با بروز نیوز همراه باشید.

اگر از طرفداران بازی‌هایی در سبک مبارزه رو در رو هستید؛ بازی Mortal Kombat 11 جدیدترین و بهترین اثر در این سبک است. حال استودیوی ندرریلم اعلام کرده است که در رویداد آخر این هفته می‌توانید این بازی را به صورت رایگان روی کنسول پلی‌استیشن ۴ و کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کنید.

این رویداد از دوشنبه، به عبارتی از تاریخ ۱۹ اسفند ( ۹ مارچ ) آغاز خواهد شد و تمام شخصیت‌های درون بازی برای بازیکنان دردسترس قرار خواهد گرفت. از جمله شخصیت‌ها و مبارزانی که می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید می‌توان به شخصیت جوکر (Joker) اشاره کرد.

این خبر را استودیوی ندرریلم در صفحه توییتر رسمی بازی Mortal Kombat 11 اعلام کرد. در این توییت از علاقه‌مندان دعوت به تجربه بازی روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به صورت رایگان شده است.

بازی Mortal Kombat 11

این رویداد مصادف شده است با مسابقات Final Kombat 2020 که از روز ۷ مارچ آغاز می‌شود. به طور حتم این موضوع تصادفی نبوده است و سازندگان برای جذب هر چه بیشتر بازیکنان چنین اقدامی را انجام داده‌اند.

همزمان با اعلام این رویداد، نمایش کوتاهی از شخصیت Spawn نیز به تصویر کشیده شد. البته که در این نمایش چیزی از شخصیت Spawn به جز چشم آن را نمی‌توان دید. شایان ذکر است که سازندگان بازی اعلام کردند شخصیت Spawn طی مسابقات آخر هفته پیش روی بازی Mortal Kombat 11 معرفی خواهد شد.

مجموعه بازی Mortal Kombat همواره پیشگام در به تصویر کشیدن مسابقات مبارزه‌ای رو در رو بوده است. در جدیدترین نسخه از این بازی نیز به وضوح می‌توان نوآوری و پیشرفت را مشاهده کرد. همچنین همکاری صورت گرفته بین سازنده این بازی با بازی Injustic باعث اضافه شدن چند مبارز دیگر به مجموعه شده است که روی تجربه بازی تاثیر صدچندان می‌گذارد.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون روی کنسول پلی‌استیشن ۴، کنسول نینتندو سوییچ، کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی دردسترس است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *