دستاورد جدید اوپو

فناوری هایپر بوست

این روزها تب بازی‌ های موبایل و گوشی‌های گیمینگ بسیار داغ است. اوپو هم برای اینکه از قافله عقب نماند از فناوری هایپر بوست (Hyper Boost) برای بهبود تجربه بازی بر روی موبایل رونمایی کرد.فناوری

پردازنده‌های گرافیکی

شرکت چینی اوپو قول داده بود که فناوری جدیدی را برای تقویت عملکرد پردازنده‌های گرافیکی به کار رفته در گوشی‌هایش به طرفداران و دارندگان محصولات خود ارائه دهد. این شرکت فناوری در رویدادی در کشور چین و در شهر شانگهای، هایپر بوست (Hyper Boost) را با تنظیم صد برابر سریعتر فرکانس سخت افزار معرفی کرد. این سازنده گوشی‌های هوشمند با شرکت‌هایی مانند Tencent، Netease، Unreal و Unity همکاری کرده است تا صد بازی را از طریق این فناوری شتاب دهنده برای اجرای بهتر بهینه سازی کند.

در این رویداد معرفی مطبوعاتی، اوپو گفت که پابجی (PUBG) و افتخار پادشاهان (Honor of Kings) در میان یازده بازی اولی هستند که از طریق فناوری شتاب دهی شبکه و توزیع هوشمند ترافیک بین کانال‌های شبکه داده‌های تلفن همراه و وای فای، از افزایش عملکرد فوری بهره می‌برند. همچنین فناوری هایپر بوست اپلیکیشن‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی مانند وی چت (WeChat)، تابائو (Taobao) و کیو کیو (QQ) را بهینه سازی خواهد کرد. این اپلیکیشن‌ها شتاب قابل ملاحظه‌ای را در سی و نه کاربرد معمول خود دریافت خواهند کرد.

هواوی

فناوری هایپر بوست به عنوان پاسخ مستقیم اوپو به فناوری GPU توربوی هواوی است. هواوی این فناوری را در تابستان برای گوشی های هوشمند خود معرفی کرده بود. تابع زمان بندی آگاهانه، فرکانس سخت افزاری را در یک گوشی هوشمند در ۰.۲ میلی ثانیه استفاده می‌کند، به جای ۲۰ میلی ثانیه که کرنل اندروید استفاده می‌کند.

به طور کلی، این فناوری شتاب کاملی را نه تنها برای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل بلکه برای خود سیستم نیز ارائه می‌دهد. اوپو وعده داده است که تا ۳۱.۹۱ درصد زمان بارگذاری را در پلتفرم های مدیاتک (Mediatek) و کوالکام (Qualcomm) از طریق پنجاه راه حل بهینه سازی کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *