تاریخ انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition مشخص شد

شرکت اسکوئر انیکس به تازگی اعلام کرد که نسخه Definitive Edition بازی Shadow of the Tomb Raider سال ۲۰۱۸ در ۵ نوامبر سال جاری برای پلی استیشن ۴، پی سی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

این نسخه شامل تمامی بسته های الحاقی و نسخه اصلی بازی شده تا بازیکنان پلتفرم های مورد اشاره تجربه یک عنوان جذاب را داشته باشند. Shadow of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴، پی سی و ایکس باکس وان منتشر شد و حال با گذشت یک سال اسکوئرانیکس تصمیم گرفت نسخه کامل آن را در ۵ نوامبر عرضه کند.

شایان ذکر بوده که بازی Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition برای سرویس استریم بازی گوگل استیدیا هم منتشر خواهد شد. این بازی در ۱۸ نوامبر روی گوگل استیدیا قرار خواهد گرفت تا بازیکنان به تجربه این عنوان جذاب بپردازند.

انتظار می رود اسکوئرانیکس بزودی نسخه کامل دیگر عناوین خود چون هیتمن ۲ را هم منتشر کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “تاریخ انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition مشخص شد

پلی پاد کنسول بازی اینترنتی – مناسب با شرایط اینترنت داخلی

پلی پاد اولین کنسول استریمینگ ابری در ایران و خاورمیانه در سال ۱۳۹۷/۲۰۱۹ امکان بازی و دسترسی رو برای عموم کاربران عرضه کرد.
پلی پاد با حمایت بانک پاسارگاد اکنون به یک پلت فورم قدرتمندی برای انجام بازیهای محبوب و پرطرفدار بدون نیاز به سخت افزار قوی و گران , با ویژگیها و قابلیتهای منحصربه فرد تبدیل شده است.

PlayPod Is New Stream Online Gaming … Ahead of Google Stadia … ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *