هوآوی میت ۳۰ RS پورش دیزاین معرفی شد

شرکت هوآوی در جریان رویداد ۱۹ سپتامبر از نسل جدید محصولات خود چون تلویزیون هوشمند ویژن، ساعت هوشمند واچ جی تی ۲، هدفون بی سیم فریبادز ۳ و خانواده گوشی هوشمند میت ۳۰ را رونمایی کرد.

هر یک از این محصولات در نوع خود برجسته بوده اما در خانواده میت ۳۰، یک نسخه ویژه و گران قیمت هم معرفی شد که میت ۳۰ آر اس نام دارد. این گوشی هوشمند که توسط پورش دیزاین طراحی و توسط هوآوی توسعه پیدا کرد، مشخصات بزرگی دارد.

از جمله باید به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی منحنی اولد FHD+، پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۹۰ با پشتیبانی شبکه ۵G، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، دوربین عقب چهارگانه ۴۰/۴۰/۸ مگاپیکسلی با سنسور ToF، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، قابلیت تصویربرداری آهسته ۷۶۸۰fps و ضبط ویدئو ۴K، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی و پشتیبانی شارژ بی سیم و سیستم عامل اندروید ۱۰ اشاره کرد.

این دیوایس ابعاد ۱۵۸*۷۳*۹.۳ میلیمتری دارد و وزن آن ۱۹۸ گرم است. به گفته هوآوی این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و قرمز با بدنه پشتی چرمی عرضه می شود. این دیوایس شامل استاندارد IP68 برای دوام دربرابر آب و گردوغبار می شود.

همچنین با قیمت ۲۳۰۰ دلار بزودی راهی بازار خواهد شد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *