کوجیما پروداکشنز در رویداد GDC2020 حضور نخواهد داشت

نگرانی‌های ناشی از کرونا ویروس هر روز بیشتر از روز قبل می‌شود. شیوع سریع و در عین حال مرگبار این ویروس سبب نگرانی بسیاری از مردم و کشورهای مختلف شده است. در پی این اتفاق بسیاری از رویدادهای بزرگ و بین‌المللی که در ماه فوریه برگزار می‌شدند همگی لغو و یا با تاخیر مواجه شده‌اند. برخی از رویدادها نیز درحالی برگزار می‌شوند که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ در آن‌ها حاضر نیستند. استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) نیز همانند سونی و فیسبوک در بیانه‌ای عنوان کرد در کنفرانس توسعه‌دهندگان (GDC) حضور نخواهد داشت. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

براساس توییتی که امروز و در صفحه‌ی رسمی استودیوی کوجیما پروداکشنز منتشر شد، این استودیو عنوان کرد که در رویداد توسعه‌دهندگان بازی یا همان GDC سال جاری شرکت نخواهد کرد. استاد هیدئو کوجیما عدم حضور در این کنفرانس را افزایش خطر و نگرانی ناشی از کرونا عنوان کرد.

به‌نظر می‌رسد مخاطبان و هواداران فرصت شنیدن فلسفه‌ی بازی Death Stranding و همچنین توضیحات اریک جانسون (Eric Johnson) در رابطه با برنامه‌نویسی هوش‌مصنوعی را از دست دادند. همان‌طور که اطلاع دارید سونی و فیسبوک نیز در این کنفرانش شرکت نمی‌کنند. پیش از این سونی در بیانیه‌ای عنوان کرد که در رویداد Pax East 2020 نیز شرکت نخواهد کرد. امیدواریم هرچه سریعتر راهی مناسب برای درمان کرونا پیدا شود. همچنین امیدواریم کوجیما پروداکشنز نیز برنامه‌ی جایگزین خود را بزودی منتشر کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

4 دیدگاه در “کوجیما پروداکشنز در رویداد GDC2020 حضور نخواهد داشت

آقای چوبین آقای اهاز نیستن تو این سایت؟

۱

سلام
نه متاسفانه مدتیه از این سایت رفتن

کدوم سایت رفتن؟

اطلاع ندارم متاسفانه
فک کنم فعلا سایت خاصی نیستن

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *