دستبند هوشمند تناسب اندام

دستبند تناسب اندام فیت بیت

بعد از منتشر شدن شایعه های متعددی که بر برنامه های فیت بیت جهت ارائه ی یک دستبند تناسب اندام نوین اصرار داشتند، روز قبل این کمپانی اضحار کرد که فیت بیت شارژ ۳ (Fitbit Charge 3)، توسعه یافته ترین دستبند تناسب اندام فیت بیت به زودی راهی بازار خواهد شد. همانگونه که هفته ی قبل اعلام شد، Fitbit Charge 3، مدل توسعه یافته ی ورژن قبلی خود به حساب می آید و در حال حاضر از ال سی دی لمسی بهره می گیرد. ولی این دستبند تناسب اندام تجهیز شده به GPS داخلی نیست، لذا، کاربر جهت بهره بردن از خصوصیات مدرن این گجت پوشیدنی، ناچار به جفت سازی آن با موبایل خود خواهد بود.

دستبند هوشمند

قابلیت ها

با این وجود، Fitbit Charge 3 از یک طرحریزی رده بالا و توسعه یافته ی بادوام درمقابل رسوخ آب و همینطور بیشتر از ۱۵ وضعیت تمرین ورزشی برپایه ی بر هدف بهره می برد. براساس بگفته ی Fitbit، ال سی دی لمسی دستبند تناسب اندام نوین این کمپانی نزدیک به ۴۰% بزرگ تر و روشن تر از مدل استفاده شده در ورژن قبلی است. به غیر از این، Fitbit Charge 3 قرار است که اولین گجت پوشیدنی که دارای دکمه ی القائی باشد. باتری قرار داده شده داخل این دستبند تناسب اندام، پاسخگوی ۷ روز بهره بردن از آن خواهد بود. همین طور، حسگر نوینSpO2، قابلیت برآورد تحولات در سطح های اکسیژن خون را فراهم و به دستبندی دیگر شاخص های سلامتی کمک خواهد کرد.

قیمت این دستبند

پیش‌فروش Fitbit Charge 3 در حال حاضر در ایالات متحده با بهای ۱۴۹.۹۵دلار شروع شده است. با این وجود، عرضه ی جهانی این گجت پوشیدنی در ماه اکتبر شروع خواهد شد. دستبند تناسب اندام نوین Fitbit در رنگ های مشکی با محافظ آلومینیوم گرافیتی یا خاکستری آبی با محافظ آلومینیوم رز گلد می توانید سفارش دهید. مشتریان همین طور قادرند ورژن مخصوص Fitbit Charge 3 را با بهره مندی از سامانه ی پرداخت فیت بیت پی و با بهای ۱۶۹.۹۵دلار سفارش دهند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *