شیوع ویروس کرونا رویداد WWDC 2020 اپل را کنسل کرد

این روزها همه جا صحبت از ویروس کروناست، ویروسی بوده که یک ماهی از حضور آن در جوامع جهانی می‌گذرد و تاکنون ۱۰۰ها هزار نفر را به کام خود کشانده و بیش از ۳۵۰۰ نفر نیز کشته شدند. حال به نظر می‌رسد این ویروس رویداد WWDC 2020 را کنسل کرده است. با بروزنیوز همراه باشید.

مسئله کرونا آن قدر جدی است که سازمان بهداشت جهانی یا همان WHO هشدار جهانی به راه انداخته و از تمامی کشورها درخواست نمود تا حد الامکان به رعایت بهداشت و ضدعفونی مکان‌های مختلف بپردازند.

گذشته از آن بیشتر رویدادهای مهم فناوری از Google I/O 2020 گرفته تا GDC، کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک و MWC 2020 همگی کنسل شدند. حتی شرکت‌هایی که قصد برگزاری رویدادی جهت رونمایی محصولی داشتند نیز از این موضوع دست کشیدند.

کرونا و کنسل کردن رویداد WWDC 2020 اپل

رویداد WWDC 2020

حال به تازگی اپل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری اعلام کرده که قصد ندارد سال جاری کنفرانس WWDC 2020 را برگزار کند. البته این موضوع رسما تایید نشده و گزارشی این موضوع را تایید کرده، زیرا ممکن است تا ژوئن که زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2020 بوده، مسئله کرونا فروکش نماید و در این بین شرکت‌ها می‌توانند به سادگی رویدادهای بزرگ را برگزار کنند.

اما این گزارش که به نقل از منبع نزدیک اپل مطرح شده مشخص کرده که کوپرتینویی‌ها قصد ندارند امسال WWDC 2020 را برگزار کنند و به نوعی رویداد کنسل شده است. به هر حال بهتر بوده منظر بمانیم تا مشخص شود این کمپانی چه برنامه‌ای برای رویداد امسال دارد.

البته همه چیز به فروکش کردن کرونا بستگی داشته و نمی‌توان نتیجه قطعی داشت. کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل  یا WWDC کنفرانسی است که به شکل سالیانه در کالیفرنیا و به وسیله شرکت اپل برگزار می‌شود. این کنفرانس در ابتدا توسط اپل به منظور نمایش نرم‌افزارها و فناوری‌ها به توسعه‌دهندگان برگزار می‌شد. تعداد شرکت‌کنندگان در کنفرانس بین ۲۰۰۰ تا ۴۲۰۰ نفر متغیر است. اگرچه در سال ۲۰۰۷، استیو جابز اعلام کرد که تعداد شرکت کنندگان ۵۰۰۰ نفر بوده‌است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *