انتشار اطلاعات جدید از گلکسی نوت ۱۰

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی نوت را معرفی می کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و قلم جادویی خود نظر هر فرد یا کاربری را به خود جلب می کند.

برای سال ۲۰۱۹ موضوع متفاوت است و کره ای ها قصد دارند برخلاف قبل سه مدل گلکسی نوت را معرفی کنند. سه مدلی که گلکسی نوت ۱۰، ۱۰ پرو و ۱۰ نسخه ۵جی خواهد بود. تمامی این مدل ها از مشخصات برجسته ای چون پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰، حافظه رم ۸ تا ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ تا ۱ ترابایتی، باتری ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی آمپر، دوربین اصلی دو تا سه گانه و سیستم عامل اندروید ۹.۱ پای مجهز هستند.

گلکسی نوت ۱۰ گوشی هوشمند بلندقامت

حال به تازگی گزارش جدید منتشر شده که نشان می دهد شرکت سامسونگ می خواهد صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۹:۹ را به کار گیرد. این یعنی گلکسی نوت ۱۰ نه تنها اسمارتفون بلند قامتی خواهد بود، بلکه حاشیه کمی خواهد داشت.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و انتظار داریم وضوح تصویر بیش از QHD+ فعلی گلکسی اس ۱۰ باشد. البته شایان ذکر است که سامسونگ از فناوری HDR10+ نیز در نسل جدید پرچمداران به کار می گیرد تا وضوح تصویر بیشتر شده و تجربه کاربری خوبی رقم خورد.

به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به شایعات بی اساس نیز اشاره کرد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت سامسونگ چه زمانی را برای معرفی و عرضه سری گلکسی نوت ۱۰ در نظر می گیرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *