Mi MIX Alpha در فروشگاه های منتخب هند قرار خواهد گرفت

در این رقابت جالب بین برندهای بزرگ دنیا، شیائومی اولین شرکتی است که در این رقابت برای معرفی تلفن‌های هوشمند ۵G به بازار هند راه پیدا کرده است. در اقدامی غافلگیرکننده، دیروز شیائومی هندوستان به توییتر رفت تا اعلام کند که فروش Mi MiX Alpha را در این منطقه به زودی آغاز می‌کند. به طور همزمان، یک رویداد آنلاین خبری برای تلفن همراه جدید این شرکت نیز در صفحه رسمیش پخش شد. با بروز نیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند تاشو شیائومی اکنون در بازار قرار گرفته است و متقاضیان می‌توانند از رسانه‌های منتخب Mi Home در سراسر کشور آن را خریداری کنند. Mi Home  که با نام خود در توییت اعلام شده نامگذاری شده است شامل Embassy Tech Village و فروشگاه های Indiranagar در بنگلور است. اما Mi MiX Alpha در حال حاضر فقط در شهرهای گوروگرام، جیپور، حیدر آباد، نویدا، کلکته، بمبئی و چنای عرضه می‌شود.

به غیر از نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸۰.۶٪،از امکانات تلفن هوشمند تاشو شیائومی می‌توان به ۱۲گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی،قابلیت اتصال ۵G، دوربین فوق العاده خاص ۱۰۸ مگاپیکسلی، چیپ ست Snapdragon 855+ و باتری ۴،۰۵۰mAh با شارژ سریع ۴۰W اشاره کرد.

در مورد قیمت این اسمارت فون‌ها، در حالی که هنوز شیائومی هند هنوز قیمت رسمی Mi MIX Alpha را در هند و با واحد پول این کشور تأیید نکرده است، براوردها با توجه به زمانی که این اسمارت فون رسما در  چین عرضه شد ارزش آن چیزی حدود ۱۹۹۹۰ ین (۲۸۱۳ دلار) اعلام شد که این عدد تقریباً به اندازه‌ی ۲۰۴،۴۹۵ روپیه هند است. باید دید چقدر این سری از گوشی های شیائومی در هند مورد استقبال قرار می‌گیرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *