شروع ساخت قسمت جدید فیلم Star Wars

به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های لوکاس‌فیلم (Lucassfilm) در دنیای سینمایی Star Wars به پایان نرسیده است و آن‌ها ساخت قسمت دیگری از این مجموعه را کلید زده‌اند. با بروزنیوز همراه باشید.

به لطف شبکه اینترنتی دیزنی پلاس (Disney +)، چندی پیش سریال The Mandalorian که می‌توان از آن به عنوان موفق‌ترین آثار مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ای» (Star Wars) یاد کرد؛ پخش شد و نشان داد که لوکاس‌فیلم قرار نیست به‌ این زودی‌ها کارش را با یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینما پایان دهد.

در کنار سریال The Mandalorian، سریال Obi-Wan Kenobi نیز به زودی پخش خوواهد شد.

حال به گزارش هالیوود ریپورتر، لوکاس‌فیلم  در حال ساخت فیلم جدید برای مجموعه سینمایی Star Wars است که توسط جی‌دی دیلارد (JD Dillard) کارگردانی و توسط مت اونز (Matt Owens) نوشته می‌شود. هنوز هیچ پیش‌زمینه داستانی از این فیلم منتشر نشده است و هیچگونه اطلاعاتی درباره شخصیت‌ها و یا هرچیز دیگری در دسترس نیست. همچنین هنوز مشخص نیست که این فیلم در سینماها به اکران می‌رسد و یا به صورت اختصاصی روی سرویس دیزنی پلاس استریم می‌شود.

همچنین شایعاتی نیز مبتنی بر همکاری مارول (Marvel) با لوکاس‌فیلم برای ساخت فیلمی جدیدی از مجموعه سینمایی Star Wars به گوش می‌رسد که به طور حتم طی ماه‌های آینده شایعه و یا حقیقت داشتن آن مشخص خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *