بازی The Witcher 3 موفق به فروش بیش از ۵۰ میلیون دلار در استیم شد

بازی The Witcher 3 یکی از خاص‌ترین بازی‌های ساخته شده تاکنون است. همانطور که اطلاع دارید این بازی در سال ۲۰۱۵ به عنوان بازی سال انتخاب شد و همچنین در طی سال گذشته هم شبکه‌ی نت‌فلیکس (Netflix) سریالی با همین نام برای آن تولید و منتشر کرد که قطعی همه‌ی شما آن را دیده‌اید. اما گزارش بسیار جالبی که امروز و توسط تیم سازنده منتشر شد، خبر فروش ۵۰ میلیون دلاری این بازی در استیم از سال ۲۰۱۸ تاکنون است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

همانطور که می‌دانید بازی جزئیات بسیار زیادی دارد و همین امر سبب می‌شود تا بخش‌هایی از بازی پنهان بمانند؛ به همین دلیل بسیاری از بازی‌بازان تصمیم گرفتند تا عنوان یاد شده را برروی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند. امروز استودیوی سی‌دی رد پراجکت (CD Projekt RED) در صفحه‌ی توییتر خود عنوان کرد این The Witcher 3 از ابتدای ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ تا به امروز ۵۰ میلیون دلار در استیم فروش داشته، رسیدن به چنین رقمی در طول این بازه‌ی زمانی کوتاه بسیار شگفت انگیز و دور از انتظار است. به عبارت بهتر تقریبا ۸۰ درصد از سود خود را توانسته از یک پلتفرم و در چنین زمان کوتاهی بدست آورد.

بازی The Witcher 3 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. اخیرا امکانی جدید برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ ایجاد شد که کراس سیو نام دارد و شما بوسیله‌ی آن می‌توانید سیوهای خود را به اشتراک بگذارید. در اینجا می‌توانید جزئیات کامل مربوط به این امکان جدید را مطالعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *