آنر گوشی ویوو ۳۰ پرو را با یک چیپست Kirin 990 5G به همراه آنر ۹X پرو معرفی کرد

امروز می توانست اولین روز MWC 2020 باشد، و به همین ترتیب تعداد زیادی از کمپانی ها از طریق لایو استریم این موضوع را اعلام می کنند اما بیم شرکت هواوی از گسترش بیشتر ویروس کرونا دلیلی بر برگزاری این کنفرانس به صورت مجازی شد. با بروز نیوز همراه باشید.

Honor View 30 Pro تقریباً آنچه را که انتظار دارید که یک پرچمدار داشته باشد داراست، از جمله چیپ ست جدید Kirin 990 5G ، پک بندی شده و البته قابلیت‌هایی که آن را به اولین گوشی هوشمند Honor با ۵G تبدیل می‌کند، هر چند که فقط از باندهای زیر ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین حاوی یک باتری ۴۱۰۰mAh با شارژ سیمی ۴۰W و شارژ بی‌سیم ۲۷W است.

آنچه نظر همه را در Honor View 30 Pro به خود جلب کرده، دوربینش است. سنسور اصلی یک دوربین SuperSensing 40MP است که از سنسور RYYB استفاده می‌کند.(همانند نسخه سال پیش این شرکت) با داشتن ISO تا ۴۰۹۶۰۰، دوربین نوید عکاسی بسیار کم نور را می‌دهد. جدای از این تفاسیر، یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۳ برابر و OIS دارد. آنر همچنین در حال معرفی یک ویژگی جدید Dual View است که به کاربران امکان ضبط ویدیو از دوربین اصلی و تله‌فوتو را به طور همزمان می‌دهد.

دوربین سوم سنسور دارای زاویه‌ی فوق العاده ۱۲ مگاپیکسلی است، اما Honor می‌گوید این سنسور در واقع برای فیلمبرداری تعبیه شده است. این دوربین از سنسور سفارشی ۱۶:۹ استفاده می کند، همچنین از تثبیت کننده تصویر الکترونیکی ۵ محوره نیز برخوردار است ، بنابراین می‌توانید فیلم‌هایی با زاویه دید عریض ضبط کنید که بسیار صاف هستند.

Honor همچنین ۹X Pro را رونمایی کرد که با وجود اینکه یک گوشی هوشمند میان رده است، در طی این رویداد توجه بیشتری به آن جلب شد. این یک جانشین برای Honor 9X سال گذشته است و یکی از بزرگترین مزیت‌ها در چیپ ست آن است. ۹X Pro به جای Kirin 710 از Kirin 810 استفاده می‌کند و نوید ۷۵٪ عملکرد تک‌هسته‌ای، ۴۰٪ عملکرد چند‌هسته‌ای بهتر و افزایش ۱۷۵٪ عملکرد GPU را خواهد داد. همچنین نسبت به Kirin 710 بسیار به‌صرفه‌تر است. این تلفن همچنین برای ادامه کار این دستگاه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را خواهد داشت.

Honor 9X Pro همچنین دارای یک دوربین سه‌گانه است، اما از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به جای سنسور ۴۰MP سفارشی Honor استفاده می کند. علاوه بر این، از یک دوربین فوق العاده ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای حس عمق اضافی برخوردار است، بنابراین هیچ لنز تله فوتو وجود ندارد. Honor یک حالت جدید Super Night اضافه کرده است، اگرچه بخشی از افزایش قدرت پردازش، نوید عملکرد بهتر کم نور را می‌دهد. همچنین یک دوربین پاپ آپ جلوی ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد.

بخش جالب دیگر Honor 9X Pro ، طراحی است که دارای صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی FullView بدون شکاف و بریدگی و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۲٪ است. در پشت ، یک الگوی X شکل وجود دارد که نور را به روش های مختلف زیر شیشه بازتاب می دهد.

مشخصات اعلام شده برای HONOR View30 Pro از طرف کمپانی آنر به این شرح است:

  • نمایشگر ۶.۵۷ اینچی (۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل) نمایشگر شیشه ای خمیده Full HD + LCD با وضوح رنگ ۹۶٪ NTSC
  • پردازنده Kirin 990 5G (2 x Cortex-A76 based 2.86 GHz + 2 x Cortex-A76 based 2.36 GHz + 4 x Cortex-A55 1.95 گیگاهرتز) با پردازنده ARM Mali-G76MP16 GPU ، Dual Big Core + NPU Core Core (واحد پردازش شبکه عصبی )
  • رم ۸ گیگابایتی با حافظه ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت
  • اندروید ۱۰ با Magic UI 3.0.1, HMS
  • دو سیم کارته
  • دوربین ۴۰ مگاپیکسلی RYYB با سنسور سونی IMX600 ، سنسور f / 1.6 ، OIS ، ۱۲MP f / 2.2 با دوربین دیافراگم AF با لنزهای ۵ محوره EIS Cine برای فیلم ، زاویه ۱۰۹ درجه فوق العاده گسترده ، زاویه دید نور ۴ در ۱ (پیکسل های موثر ۱.۴μm) ، تصاویر ماکرو ، سنسور فوکوس لیزر ، دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F / 2.4 دیافراگم AF OIS ، بزرگنمایی نوری ۳ برابر ، زوم ترکیبی ۵ برابر و زوم دیجیتال ۳۰ برابر ، فلش LED
  • دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 ، دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 ، لنزهای فوق العاده گسترده
  • سنسور اثر انگشت جانبی
  • USB Type-C Audio
  • ابعاد: ۱۶۲.۷×۷۵.۸×۸.۸ میلی متر  وزن: ۲۰۶ گرم
  • ۵G SA/NSA, Dual 4G VoLTE, WiFi 802.11ac (2.4GHz/5GHz), Bluetooth 5.1, GPS (L1+L5 dual frequency), NFC, USB Type-C
  • باتری ۴۱۰۰mAh (معمولی) / ۴۰۰۰mAh (حداقل) با ۴۰W شارژ فوق العاده سریع ، شارژ بی سیم ۲۷W ، شارژ معکوس بی سیم ۷.۵W

HONOR View30 Pro در رنگ های اقیانوس آبی،مشکی، فراست ایسلندی و نارنجی عرضه می شود. شروع عرضه این گوشی در مارس ۲۰۲۰ و از روسیه خواهد بود. هنوزاطلاعات خاصی درباره‌ی قیمت گذاری این دستگاه وجود ندارد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • اخبار جدید
  • آنر گوشی ویوو ۳۰ پرو را با یک چیپست Kirin 990 5G به همراه آنر ۹X پرو معرفی کرد