سی‌دی پراجکت دومین شرکت بزرگ بازی‌سازی در اروپا

همگی به خوبی استودیوی سی‌دی‌پراجکت (CD Projekt) را می‌شناسیم. استودیویی که با ساخت عنوان درخشان The Witcher 3 خاطرات بسیار زیادی برای ما ساخت و چندی پیش عنوان جدیدی با نام Cyberpunk 2077 را معرفی کرد که بسیاری از بازی‌بازان منتظر انتشار آن هستند. در نهایت باید بگوییم این استودیو در نهایت شایستگی توانسته دومین شرکت بازی‌سازی بزرگ اروپا شود. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

قطعا ساخت این همه عناوین در خشان و محبوبیت آن‌ها سبب می‌شود فروش بازی‌های سی‌دی‌رد پراجکت به نسبت زیاد باشد و این کمپانی بتواند سود زیادی کسب نماید. براساس گزارش‌های منتشر شده ارزش مالی این کمپانی در سال ۲۰۱۷ حدود ۱.۶ میلیارد دلار بوده اما برپایه‌ی گزارشی که ماه گذشته منتشر شد ارزش این کمپانی به ۶.۸ میلیارد دلار رسیده است. اما صبر کنید این تمام خبر نیست، بهای اصلی این کمپانی براساس گزارشی که امروز منتشر شد در حدود ۸ میلیارد دلار است.

قطعا تاثیر Cyberpunk 2077 را نمی‌توان نادیده گرفت یکی از موثرترین عوامل در فروش و ارزشمندتر شدن این کمپانی، عنوان یاد شده است. همان‌طور که اطلاع دارید انتشار Cyberpunk 2077 با تاخیر همراه شد اما تاریخی که رسما و به عنوان جایگزین منتشر شد، تاریخ ۲۷ام شهریور ماه ۹۹ (۱۷ سپتامبر) است.

برپایه‌ی اخبار منتشر شده عنوان محبوب و مورد انتظار Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا منتشر خواهد شد. شایعاتی مبنی برانتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد اما تیم سازنده در خبری عنوان کردند که احتمالا این بازی برای کنسول یاد شده سنگین خواهد بود. متن کامل خبر را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. در پایان باید بگوییم عنوان بالا برای پلتفرم جیفورس نو (GeForce Now) نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *