تصاویر جدیدی از Resident Evil 3 منتشر شد

بازی Resident Evil 3 یکی از خاطره‌انگیزترین نسخه‌ها در میان سری Resident Evil است که همگی با آن خاطرات بسیار زیادی داریم. همان‌طور که اطلاع دارید کمپانی کپکام (Capcom) با پخش تریلری عنوان کرد نسخه‌ی ریمیک یا بازسازی شده‌ی این بازی در سال جاری منتشر خواهد شد. در پی اعلام این خبر تریلرها و تصاویر بسیاری از Resident Evil 3 منتشر شد و امروز نیز تصاویر جدید از این عنوان محبوب و مورد انتظار داریم. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

همان‌طور که اطلاع دارید استودیوی بزرگ و قدیمی کپکام به دلیل مشکلات مالی و شرایط خاصش رو به ورشکستگی بود اما با ایجاد تغییراتی توانست خود را نجات داده و همچنان با درخشش به مسیر خود ادامه دهد. سال گذشته دو بازی بزرگ و درخشان را از این استودیو دیدیم. یکی از این بازی‌ها نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

باتوجه به استقبال بسیار زیاد از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 به نظر می‌رسد کپکام مسیر جدیدی به نام ریمیک یافته پس تصمیم به بازسازی نسخه‌ی سوم این سری نیز گرفته است. همان‌طور که انتظار می‌رفت مخاطبان و هواداران منتظر انتشار این عنوان هستند. جزئیات زیادی از گیم‌پلی و بخش‌های مختلف عنوان یاد شده در دسترس نیست و فقط از روایت کلی داستان بازی اطلاع داریم بنابراین محتوای این بازی کمی مبهم به نظر می‌رسد. امروز تصاویر جدیدی از محیط بازی منتشر شد که می‌توانید آن‌‌ها را در زیر مشاهده کنید. تصاویر تمرکز خاصی بر شخصیت‌های این بازی دارند. تغییرات بسیاری در ظاهر شخصیت‌ها و بخصوص نمسیس (NEMESIS) دیده می‌شود. امیدواریم سازندگان همانند شخصیت‌ها تغییرات زیادی در روایت و جریان بازی ایجاد نکرده باشند. تعدادی از تصاویر زیر مربوط به کارکترها و محیط بازی چند نفره‌ی Resident Evil Resistance است که مدتی پیش منتشر شده بود.

در نهایت باید بگوییم امیدواریم کپکام بار دیگر و همانند نسخه‌ی ریمیک Resident Evil 2 بتواند ما را غافلگیر کند. بخش‌های مختلف نمایش داده شده از این عنوان همگی نمایانگر نسخه‌ای متفاوت از آنچه در ذهن داریم است. Resident Evil 3 برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در تاریخ ۱۵ام فروردین ماه ۹۹ (۳ آوریل) منتشر خواهد شد. هرگونه اخبار و اطلاعات جدید منتشر شده در رابطه با این بازی را می‌توانید از طریق همین وب‌سایت دنبال کنید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم بیننده‌ی تصاویر جدید منتشر شده از این بازی باشید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *