محبوب‌ترین بازی‌های هفته از دید مجله‌ی فامیتسو | شینرا، پایتخت انتخابی حکومت بازی‌بازان

متاسفانه در دو هفته‌ی گذشته به دلیل مشکلات و تعداد بسیار زیاد اخبار نتوانستیم در زمان درست محبوب‌ترین عنوان فامیتسو به انتخاب کاربران را به شما معرفی کنیم. در دو هفته‌ی گذشته و همچنین سه هفته‌ی گذشته بازی Final Fantasy 7 Remake به‌‌عنوان موردانتظارترین بازی در مجله‌ی فامیتسو به انتخاب کاربران انتخاب شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

همان‌طور که اطلاع دارید تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake با تاخیر همراه شد و براساس اخبار رسمی قرار است عنوان فوق در تاریخ ۲۲ام فروردین ماه ۹۹ و به جای ۱۳ام اسفندماه منتشر شود. باتوجه به اخبار و اطلاعاتی که در دسترس داریم این بازی ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و پس از گذشت یک سال برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در این هفته هم همانند چند هفته‌ی گذشته بازی Final Fantasy 7 Remake با کسب ۱۴۳۱ رای در جایگاه نخست قرار دارد. فاصله‌ی این عنوان با بازی دوم لیست منتشر شده به نسبت زیاد است و این مسئله نشان از محبوبیت فراوان این بازی دارد. در لیستی که این هفته منتشر شد، نمایندگان سونی حضور پررنگ‌تری نسبت به نمایندگان نینتندو دارند. در جایگاه دوم Animal Crossing: New Horizons را می‌بینیم که ۸۲۵ رای دارد و از عناوین کنسول نینتندو سوییچ به حساب می‌آید. هرچند بازی یاد شده نتوانسته در جایگاه نخست قرار بگیرد اما تعداد آرای آن نسبت به هفته‌های گذشته افزایش داشته و همین می‌تواند نشان‌دهنده‌ی افزایش محبوبیت بازی باشد.

در جایگاه سوم بازی Resident Evil 3 را با ۵۹۰ رای می‌بینیم. اگر اخبار را دنبال کرده باشید قطعا اطلاع دارید که دیروز تصاویر جدیدی از محیط و شخصیت‌های آن منتشر شد. در اینجا می‌توانید خبر کامل را به همراه تصاویر مشاهده کنید. بدون شک یکی از مبهم‌ترین عناوینی که قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، بازی Resident Evil 3 است. امیدواریم کپکام با خلق شاهکاری جدید ما را غافلگیر کند. در جایگاه چهارم بازی Tales of Arise را با ۵۴۹ رای می‌بینیم. هفته‌ی گذشته این بازی با ۶۳۸ رای در جایگاه سوم این لیست بود.

یکی از بازی‌هایی که طرفداران و هواداران خاص خود را دارد Nioh 2 است. این هفته هم همانند هفته‌ی گذشته Nioh 2 را با ۵۱۴ رای در جایگاه پنجم می‌بینیم. Nioh 2 ترکیبی عجیب از خشونت و هارمونی ژاپنی است. به‌زودی شاهد انتشار عنوان فوق خواهیم بود. ردیف ششم این لیست نیز همانند هفته‌ی گذشته به بازی Persona 5 Scramble: The Phantom Strikes تعلق دارد که توانسته ۴۳۲ رای را کسب نماید.

جایگاه‌های هفتم، هشتم و نهم هرسه از نمایندگان نینتندو هستند. تفاوت تعداد رای‌های این بازی‌ها بخصوص جایگاه‌های هفتم و هشتم بسیار کم است. در ردیف هفتم عنوان Bayonetta 3 را با ۳۸۹ رای می‌بینیم. پس از این عنوان و در جایگاه هشتم بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 با ۳۸۲ رای حضور دارد. همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم فاصله‌ی تعداد آرا در ردیف‌های هفتم و هشتم بسیار کم است. در جایگاه نهم نیز Rune Factory 5 با ۳۲۱ رای حضور دارد.

دهمین عنوان یا به نوعی آخرین عنوان لیست منتشر شده مربوط به بازی محبوب و موردانتظار Cyberpunk 2077 است که با کسب ۳۱۰ رای توانسته در این جایگاه قرار بگیرد. بدون شک همگی منتظر شاهکار آخر استودیوی سی‌دی پراجکت (CD Projekt) هستیم. همان‌طور که اطلاع دارید بازیگر محبوب و بزرگ سینما، کیانو ریوز، نیز در نقش شخصیتی به نام جانی سیلور هند در این بازی حضور دارد. استودیوی سی‌دی پراجکت اخیرا توانست به دومین شرکت بزرگ بازی‌سازی اروپا با ارزش حدود ۸ میلیارد دلار تبدیل شود. در صورت تمایل می‌توانید متن کامل خبر را در اینجا مطالعه کنید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم جدول زیر را مطالعه نمایید.

نام بازی رتبه‌ی این هفته تعداد رای پلتفرم مقصد
Final Fantasy 7 Remake ۱ ۱۴۳۱ پلی‌استیشن ۴
Animal Crossing: New Horizons ۲ ۸۲۵ نینتندو سوییچ
Resident Evil 3 ۳ ۵۹۰ پلی‌استیشن ۴
Tales of Arise ۴ ۵۴۹ پلی‌استیشن ۴
Nioh 2 ۵ ۵۱۴ پلی‌استیشن ۴
Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers ۶ ۴۳۲ پلی‌استیشن ۴
Bayonetta 3 ۷ ۳۸۹ نینتندو سوییچ
The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ۸ ۳۸۲ نینتندو سوییچ
Rune Factory 5 ۹ ۳۲۱ نینتندو سوییچ
Cyberpunk 2077 ۱۰ ۳۱۰ پلی‌استیشن ۴
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *