آیا کوجیما به دنبال رونمایی از چیزی در هفته آینده است؟

به نظر می‌رسد استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به دنبال رونمایی از چیزی در هفته آینده است که می‌تواند به بازی Death Stranding ربط داشته باشد. با بروز نیوز همراه باشید.

به طور حتم خیلی‌ها هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) را به خاطر نبوغ‌های او می‌شناسند. نوآوری‌ها و گهگاهی مرموزیتی که وی در کارش دارد، باعث شده تا طرفداران وی به صحبت‌ها و یا حتی توییت‌های او بیش از بیش متمرکز شوند.

حال در جدیدترین توییتی که از طریق صفحه رسمی استودیو کوجیما در توییتر منتشر شده است؛ می‌توان به نکته جالبی پی بود. در این توییت می‌توانید آکی سیاتو (Aki Siato) را مشاهده کنید که روی میز خود نشسته است. حال اگر به خودکار و برگه‌ای که زیر دست او قرار دارد نگاهی بیندازید؛ می‌توانید جمله:‌ «هفته آینده» را مشاهده کنید.

در ادامه این توییت می‌توانید جی بور (Jay Boor) که مدیر بازاریابی جهانی این استودیو است را نیز مشاهده کنید که در حال صحبت با سیاتو از طریق تماس تصویری است.

به احتمال بسیار بالا، هفته آینده اخبار پیرامون ساخته کوجیما در فضای مجازی پیش از پیش می‌شود؛ اما احتمالاتی درباره چیزی که قرار است هفته آینده به نمایش در بیاید وجود دارد. بعضی‌ها بر این باورند که هفته آینده نمایش جدیدی از بسته الحاقی بازی Death Stranding که هفته گذشته ۴۵ ثانیه از آن را دیدیم منتشر می‌شود. بعضی‌ها نیز می‌گویند که نمایش بازی Death Stranding روی رایانه شخصی منتشر خوهد شد و تاریخ عرضه بازی مشخص می‌شود.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که کوجیما چه نقشه‌ای برای هفته آینده دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “آیا کوجیما به دنبال رونمایی از چیزی در هفته آینده است؟

استاد هیچوقت چیز بدی ارائه نمیده.
منتظرم ببینم چی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *