ماکت جذاب McLaren

کمپانی Amalgam

چنانچه بخواهیم واقع بین باشیم، اشخاص خیلی اندکی احتمال تجربه ی رانندگی با نوین ترین سوپراسپرت مک لارن را خواهند داشت. سوپراسپرت Senna با بهای ۸۳۷هزار دلار و محدودیت ساخته ۴۹۹ماشین که همه ی آن ها پیش فروش شده‌اند، یکی از ویژه ترین سوپر اسپرت های تولید انگلیس است. دوستداران دنیای خودرو هیچ وقت نمی‌توانند همه ی ماشین های جهان را داشته باشند، لذا بازی های ویدئویی و گردآوری کلکسیون ماکت های ماشین فقط راه پیش‌روی دوستداران دنیای ماشین است. کمپانی بریتانیاییAmalgam یکی از شناخته‌ شده ترین برندهای فعال در ساخت ماکت های مرغوب ماشین ها است. این کمپانی در سال۱۹۸۵ چهار هنرمند مبتکر را گردهم ‌آورد و سپس با قرار دادن زیر چتر مجموعه‌ی Motorsport Network در سال۲۰۱۶، فعالیت خود را توسعه داد.

ماکت

Senna Amalgam

کمپانیAmalgam نوین ترین دستاورد خود را که سوپراسپرت جذاب و خاص McLaren Senna با بهترین کیفیت ممکن وارد به بازار عرضه کرده است. درحقیقت این مدل مینیاتوری عالی ترین کپی در نوع خود است. در تولید این مدل مینیاتوری، کارشناسان Amalgam از اطلاعات کامپیوتری عرفی McLaren بهره برده اند و ولو پیش از ارائه، این ماکت مورد قبول طراحان و کارشناسان این کمپانی انگلیسی قرار گرفته است. بهای این مدل مینیاتوری McLaren برای مدل استاندارد این ماکت ۸هزار و ۱۸۴دلار است. این ماکت به رنگ مخصوص نارنجی McLaren، پنلهای فیبرکربن و کالیپرهای ترمز آبی رنگ آراسته شده که به طور دقیق همانند مدل حقیقی این مدل است.متخصصان Amalgam این قابلیت را به شما می دهند تا با دادن بهای بیشتر این ماکت جذاب را سفارشی و شخصی سازی کنید.

ماکت

این ماکت جذاب را سفارشی خریداری کنید

برای داشتن یک مدل سفارشی با رنگ های خاص و ویژه، جزئیات دقیق و افزون تر اتاقک،رینگها متعدد و اقسام رنگ جهت کالیپرهای ترمز بایستی مبلغ ۹هزار و ۳۸۴دلار را پرداخت کنید. ولی این خاتمه کار نیست و با دادن بهایی برابر با۱۰هزار و ۵۸۴دلار، قابلیت برگزیدن از بین رنگ های ویژه و متریال متعدد جهت کابین هم امکانپذیر می‌شود. ماکت مک‌لارن Senna با طول کلی ۶۰سانتی متر، در حال حاضر در پیج رسمی Amalgam جهت فروش در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است، ولی محتملاً مثل مدل اصلی، این مدل هم به‌زودی به صورت جامع عرضه می شود.

ماکت

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *