کاهش عرضه آیفون ۱۱ اپل به دلیل ویروس کرونا در ایالات متحده

شرکت اپل پیشتر اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا میزان عرضه آیفون به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و البته این امر موقتی است. در حال حاضر شرکت‌های مخابراتی و خرده فروشان تحت تاثیر این مسئله قرار گرفتند. با بروزنیوز همراه باشید.

New York Post گزارش داد که خرده فروشان ایالات متحده یا از فروش آیفون دست برداشتند یا آن که به تعداد محدودی این گوشی هوشمند را به فروش می‌رسانند. یکی از کارکنان AT&T اظهار داشت که موجود آیفون ۱۱ به شدت کم شده و از علل آن کاهش میزان تولید این گوشی هوشمند در چین به عنوان منبع شیوع کروناست.

البته یکی از موارد دیگر تاکتیک اپل بوده که برای کنترل زنجیره تامین تولید آیفون در زمان کمبود، این عملیات صورت می‌گیرد. به گفته یکی از کارکنان AT&T، موجودی آیفون ۱۱ پرو برای دو هفته به اتمام رسیده و انتظار می‌رود سایر مدل‌های آیفون نیز با کمبود مواجه شوند.

بلومبرگ در گزارشی آورده که اپل به شدت با کمبود آیفون رو به رو است و این روند روی معرفی و عرضه آیفون ۹ نیز تاثیر خواهد گذاشت. از این رو باید انتظار داشته باشیم که آیفون ۹ در مدت زمان دیگری معرفی و عرضه شود.

ویروس کرونا موجودی آیفون ۱۱ را کاهش داد

ویروس کرونا

اپل در سال ۲۰۱۹ سری آیفون ۱۱ را در سه مدل مختلف معرفی و عرضه کرد. گوشی‌های هوشمندی که از طراحی بروزرسانی شده برخوردارند و با ویژگی‌های برجسته راهی بازار خواهند شد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون سری آیفون ۱۲ منتشر شد و این روند یعنی ویروس کرونا اگر ادامه داشته باشد، قطعا معرفی آیفون ۱۲ نیز با تاخیر رو به رو خواهد شد.

اپل یکی از شرکت‌هایی بوده که عمده قطعات و تولید محصولاتش را در خاک چین انجام می‌دهد، مسئله‌ای که ویروس کرونا در چین روی آن به شدت تاثیر گذاشته و این شرکت کوپرتینویی را با مشکلات عدیده مواجه کرده است.

به هر حال باید منتظر ماند تا فرجام این ویروس همه گیر جهانی چه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *