تمامی آیفون های ۲۰۲۰ از شبکه ۵G پشتیبانی می کنند

در حال حاضر شرکت های تولیدکننده تلفن هوشمند اندرویدی محصولاتی را با پشتیبانی شبکه ۵G عرضه داشتند و در این بین وقت آن رسیده تا برند کوپرتینویی اپل نیز بزودی با معرفی آیفون های نسل بعدی چنین مدلی را عرضه دارد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره آیفون ۵G اپل منتشر شده و برند کوپرتینویی درصدد است تا محصولی قابل توجه را عرضه دارد. به تازگی Ming-Chi Kuo یکی از تحلیلگران برجسته KGI، بیان داشته که سال آینده اپل سه مدل آیفون معرفی می کند که همگی از شبکه ۵G پشتیبانی می کنند.

پیش از این گفته می شد تنها یک مدل چنین قابلیتی دارد اما حال شاهد گزارش متفاوتی هستیم. پیش از این اپل کسب و کار مودم ۵G اینتل را به ارزش ۱ میلیارد دلار خریداری کرد تا به راحتی بتواند این مودم را برای تلفن های هوشمند نسل بعدی خود توسعه دهد.

این روزها تلفن های هوشمند متعدد اندرویدی هستند که با پشتیبانی این شبکه عرضه می شوند. بنابراین عجیب نیست اپل هر چه سریعتر وارد این عرصه شده و محصولات نوینی را در عصر ارتباطات عرضه دارد. در سال ۲۰۲۰ آیفون ها نمایشگری با پنل اولد و سایز صفحه نمایش ۵.۸، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی دارند و پیش بینی می شد نسخه ۶.۱ اینچی از شبکه ۵G پشتیبانی نکند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • تمامی آیفون های ۲۰۲۰ از شبکه ۵G پشتیبانی می کنند