جدیدترین و جذاب ترین تلویزیون سامسونگ

نمایشگاه IFA 2018

Samsung در نمایشگاه IFA 2018 از نخستین تلویزیونQLED 8K خود با اسمQ900R معرفی کرد. این تلویزیون در ۴سایز ۶۵، ۷۵، ۸۲ و ۸۵ اینچ و در اواخر سپتامبر ارائه خواهد شد. این تلویزیون جذاب در اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ

جذاب ترین خصوصیت تلویزیون ۸k سامسونگ

یکی از اصلی ترین تمایزهای این تلویزیون با مابقی تلویزیون های این شرکت در تعداد پیکسل هایی است که می سازد. در حقیقت این تلویزیون در قیاس با تلویزیون های HD رایج، ۱۶برابر بیشتر پیکسل تمی سازد و روشنایی پیکی تقریبا ۴۰۰۰نیت خواهد داشت. در قیاس با آن، نوین ترین تلویزیون های ۴KQLED سری Q9 فقط ۱۷۰۰ پیک روشنایی خواهند داشت که نشان می دهد این تلویزیون۸K چه حد روشن تر از مابقی مدل های دیگر است.

تلویزیونQ900R 8K Samsung تجهیز شده گستره دینامیکی بالایی است که رنگ های تیره و روشن را بسیار عمیق تر نشان می دهد. این تلویزیون بی نظیر ۸Kسامسونگ از یک فناوری ویژه استفاده می کند و جهت بهبود رزولوشن تصویر هر آنچه که تماشا می کنید از هوش مصنوعی بهره می برد. در حقیقت تفاوتی ندارد که شما تصویرهای خود را از یک ست تاپ باکس می گیرید یا از یک کنسول بازی و یا ولو گوشی خود را به تلویزیون متصل کرده باشید، در همه این روش ها هوش مصنوعی تلویزیون کمک می کند که رزولوشن تصویرها بهبود یابد.

بهای نخستین تلویزیون ۸Kسامسونگ

Samsung همچنان قیمت گذاری رسمی را جهت اولین تلویزیون تجاری۸K خود را اظهار نکرده است ولی انتظار می رود که بهای تقریبا بالایی داشته باشد. جهت نمونه بهای تلویزیون های QLED 4K سری Q9 و اولترا HD سامسونگ از ۳۳۰۰دلار شروع می شود که این بها جهت نورژن خه ۶۵ اینچ آن است. این در حالی است که مدل ۷۵اینچ این تلویزیون ها تقریبا ۵۳۰۰ دلار، قیمت دارد. لذا جای تعجب نخواهد بود چنانچه نخستین تلویزیون‌های ۸Kسامسونگ، بهایی خیلی بالاتر داشته باشند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *