قسمت ویژه سریال The Simpsons با موضوع انتقام جویان

قرار است در قسمت جدید سریال The Simpsons، شخصیت‌های دوست‌داشتنی سریال به سراغ مجموعه سینمایی Avengers و شخصیت‌های آن بروند. با بروز نیوز همراه باشید.

طرفداران مجموعه سینمایی Avengers و سریال انیمیشنی The Simpsons باید خوشحال باشند؛ زیرا دوشنبه این هفته قرار است قسمت ویژه‌ای از سریال The Simpsons با موضوع فیلم Avnegers و شخصیت‌های آن پخش شود. این خبر با انتشار پوستری توسط تیم سازنده در صفحه رسمی این سریال انیمیشنی در توییتر اطلاع رسانی شد.

این قسمت که به نحوی یک قسمت ویژه خواهد بود تحت عنوان Marbel Presents: The Simpsons: Bart the Bad Guy پخش خواهد شد که در نام آن نیز می‌توان چند شیطنت نگارشی مثل  استفاده از Marbel به جای Marvel را دید.

این قسمت توسط دن ویبر (Dan Vebber) نوشته شده است و از جمله صداپیشگان مهمانی که در این قسمت حضور دارند می‌توان به کارگردان‌های فیلم Avengers، جوی (Joe) و انتونی روسو (Antony Russo) اشاره کرد. همچنین کوین فیگ (Kevin Feige)، رئیس مارول، نیز در این قسمت حضور خواهد داشت و با نسخه‌ جدیدی از تانوس (Thanos) نیز رو به رو خواهید شد.

سریال The Simpsons هم‌اکنون سی و یکمین فصل خود را سپری می‌کند. این سریال در سال ۲۰۱۸ توانست با پخش ۶۳۶ قسمت، رکورد طولانی‌ترین سریال تلویزیون را برای خود کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سریال
  • قسمت ویژه سریال The Simpsons با موضوع انتقام جویان