چگونگی گرفتن عکس سه بعدی در فیسبوک

فیسبوک از امروز میزبان ویژگی جدیدی به نام عکس سه بعدی خواهد بود. در این مطالب به چگونگی گرفتن و به اصطلاح سه بعدی کردن تصاویر پرداخته می‌شود. با بروز نیوز همراه باشید.

فیسبوک میزبان ویژگی جدیدی است که با استفاده از می‌توان تصاویر معمولی را به تصویر سه بعدی تبدیل کرد. البته تصاویر سه بعدی مدتی است که در فیسبوک وجود دارد؛ اما تاکنون این ویژگی تنها روی گوشی‌هایی که به دو دوربین مجهز هستند فعال بود.

سه بعدی شدن تصاویر با استفاده از برنامه‌ریزی‌ها و ماشین‌های یادگیری فیسبوک صورت می‌گیرد. شایان ذکر است که این ویژگی روی تمام گوشی‌های میان رده دو سیستم عامل اندروید و iOS دردسترس است.

اما برای خلق تصاویر سه بعدی در فیسبوک باید چه مراحلی را طی کرد:

  1. برنامه فیسبوک را اجرا کنید و سپس روی What’s on your mind کلیک کنید.
  2. صفحه را پایین کشیده و روی ۳D Photo کلیک کنید.
  3. تصویر موردنظرتان را انتخاب کرده وسپس منتظر بمانید.
  4. پیش نمایش اثر سه بعدی تصویر موردنظرتان را با حرکت دادن گوشیتان می‌توانید مشاهده کنید.
  5. متتن موردنظرتان را بنویسید و اگر می‌خواهید مطلب منتشر شود؛ روی Post کیلک کنید.

فیسبوک

فیسبوک در حال حاضر به دنبال توسعه هرچه بیشتر این ویژگی است اما نکاتی درباره این ویژگی وجود دارد که لازم است به آن‌ها عمل کنید. برای مثال سعی کنید عکس‌های انتخابیتان از پیچیدگی کمتری بهره برده باشد. به عبارتی دیگر تصاویری را انتخاب کنید که المان‌های پس زمینه و داخل عکس کمتر باشد تا سیستم به بهترین شکل ممکن تصویر سه بعدی موردنظرتان را ایجاد کند.

با توجه به رابطه فیسبوک و اینستاگرام، احتمال اضافه شدن این ویژگی به اینستاگرام زیاد است. به طور حتم فیسبوک بعد از آزمایش‌های نهایی، به سراغ توسعه آن روی اینستاگرام خواهد رفت.

حال اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که توانستید این ویژگی را امتحان کنید؛ در نظرات از تجربه‌تان و تصاویری سه بعدی نهایی بگوید. به نظرتان محصولی که در نهایت به دستتان می‌رسد سه بعدی است؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *