آپدیت جدید بازی Dota 2

همانگونه که می دانید شرکت ولو یکی از بهترین شرکت های بازی سازی می باشد که دیشب با آپدیتی حدود ۳۵۰ مگ پچ ۷.۲۵ را معرفی کرد که تغییرات جالبی را در بازی ایجاد کرده است که خیلی از بازیکنان دوتا ۲ از این آپدیت راضی به نظر میرسند.

dota mg

در آپدیت های قبلی دوتا ۲ همانگونه که سیستم رنک در بازی تغییر پیدا کرد و solo mmr و party mmr به یک mmr کلی تبدیل شد این بار شرکت ولو تغییر اساسی بر روی حالت all pick داده است، اینگونه که هم زمان هر دو تیم یک هیرو را انتخاب میکنند و احتمال بن کردن هیرو ها به ۵۰% افزایش پیدا کرده است به طوری که اگر هر دو تیم کمتر از ۱۰ هیرو را بن کننده احتمال بن شدن هیروی های با (ban rate) بالاتر بیشتر است.

از تغییرات مهم میتوان به افزایش گلد تلپورت از ۵۰ سکه به ۹۰ سکه اشاره داشت که حدود ۲ برار افزایش پیدا کرده است و کاهش مانا را در آن مشاهد میکنیم همچنین ایتم boots of travel دیگر خود تلپورت ندارد و باید از Tp که دارید استفاده کنید البته میزان Cooldown تلپورت به ۴۰ ثانیه کاهش پیدا کرده است.

از این به بعد دقیقه ۲ بازی rune ها ظاهر نخواهند شد و از دقیقه ۴ شاهد ظاهر شدن آن ها خواهیم بود، البته باید به این موضوع نیز اشاره داشت که از دقیقه ۴۰ بازی دیگر دو rune ظاهر نخواهند شد و تا آخر بازی همان یک rune ظاهر می شود، Illusion rune نیز از این به بعد مانند ایتم manta عمل خواهد کرد.

MG

از مهم ترین تغییرات در ایتم های دوتا می تواند به ایتم های Bloodthorn و Nullifier اشاره داشت که ایتم های پرطرفدار بازی می باشد و شما اگر این ایتم های را در دقیقه های اول بازی می آوردید می توانستید هیرو ها را بسیار راحت از سر راه خود بردارید اما تغییرات آن ها چیست ؟

ایتم Nullifier دیگر هیروها را mute نخواهد کرد اما حدود ۵ ثانیه آن ها را Dispel میکند، میزان armor ،cast range و damage آن نیز افزایش پیدا کرده است، ایتم Bloodthorn نیز تغییر زیادی پیدا کرده است به طوری که اگر شما این ایتم را بر روی هیروی دشمن بزنید به جای گرفتن شانس کریتیکال Attack Speed خواهید گرفت نکته قابل توجه این است که دیگر برای بستن این ایتم نیازی به گرفتن Crystalys ندارید و به جای آن باید ایتم Hyperstone را تهیه کنید که خیلی از طرفداران این بازی این تغییر را خوب دانستن و از آن راضی هستند.

برای ساخت ایتم مهم farm کردن یعنی Battle Fury شما باید برای تکمیل کردن آن از این به بعد از Mithril Hammer و Broadsword استفاده کنید همچنین قیمت این آیتم ۲۰۰ سکه کاهش یافته و ۲ واحد damage آن کم شده است.

jugger

حال به سراغ اساسی ترین تغییرات در مورد هیرو های بازی میرویم:

  1. Juggernaut : نحوه کارای ایتم Aghanim Scepter در این هیرو تغییر کرده به طوری که وقتی که شما این ایتم را برای این هیرو خریداری میکنید spell جدیدی به نام Swift Slash به شما می دهد که مانند لول اخر این هیرو عمل می کند که حدود ۱ ثانیه است. ( این spell به ۱۰۰ مانا احتیاج دارد و cast range آن ۶۰۰ است و فقط ۱۵ ثانیه Cooldown دارد)
  2. Ursa : تعداد ضربات اسپل Overpowered کمتر شده و میزان مانا و Cooldown این اسپل نیز کمتر شده است همچنین میزان damage لول ۳ این هیرو (Fury Swipes) نیز افزایش پیدا کرده البته این تنها تغییرات در این هیرو نمی باشد لول اخر این هیرو (Enrage) مهم ترین تغییر را کرده است که از جمله این تغییرات می توان به کم تر شدن Cooldown و به جای اضافه کردن damage برای استفاده کردن از قابلیت Fury Swipes به ۵۰% Status Resistance اشاره داشت که این تغییر باعث عوض شدن نحوه استفاده از لول اخر این هیرو می شود.
  3. Snapfire : نحوه استفاده از ایتم Aghanim Scepter نیز در این هیرو تغییر کرده است که مانند هیرو Juggernaut اگر شما برای این هیرو Aghanim Scepter خریداری کنید قابلیت جدید به نام Gobble Up را به شما میدهد، این اسپل این گونه عمل میکند که Snapfire یکی از یونیت ها یا یاران خود را می بلعد و به دشمنان پرتاب میکند این قابلت باعث اینجاد damage و stun دشمنان می شود البته Snapfire فقط می تواند یاران یا یونیت ها را به مدت زمان ۳ ثانیه نگه دارد، میزان cast range این قابلیت ۴۰۰ واحد است همچنین ۴۰ ثانیه Cooldown دارد، البته میزان Cooldown استفاده از Scatterblast نیز افزایش پیدا کرده است.
  4. Void Spirit: این هیرو بالاخره در این آپدیت می تواند از ایتم Aghanim Scepter استفاده کند این هیرو با خریداری این ایتم دو شارژ به قابلت Resonant Pulse خود اضافه می کند و با استفاده کردن از این قابلیت بر روی دشمن های خود آن ها را به مدت ۲ ثانیه Silences می کند که این موضوع به احتمال زیاد باعث می شود که کاربران برای این هیرو دیگر ایتم orchid را خریداری نکنند.
  5. Bounty Hunter : هیروی Bounty Hunter مهم ترین تغییرات را پیدا کرده است، از جمله این تغییرات می توان به نحوه استفاده از ایتم Aghanim Scepter در این هیرو اشاره داشت این ایتم در پچ های قدیمی باعث می شد که این هیرو دو Shuriken Toss را پرتاب کند اما الان این ایتم بر روی روی قابلیت Jinada را روی Shuriken Toss اعمال می‌کند اما این تنها تغییر نیست Aghanim Scepter از این به بعد باعث میشود که cast range اسپل Shuriken به ۶۵۰ واحد افزایش پیدا کند و Cooldown این اسپل را به ۶ ثانیه کاهش دهد، جدا از استفاده از ایتم Aghanim Scepter این هیرو تلنت های لول ۱۵ و ۲۰ خود را به ترتیب به ۷۵ تا damage در اسپل Shuriken Toss و اضافه شدن ۶۰ تا Attack Speed تغییر داده است.

bounty

دوستان باید به این موضوع نیز اشاره داشت که این تمامی تغییرات در این آپدیت نمی باشد و خیلی از ایتم های دوتا ۲ با اضافه شدن سکه و یا کاهش سکه به همراه بودند و تغییرات زیادی در ایتم های neutral به وجود امده است و میزان شانس برای گرفتن neutral ایتم ها افزایش پیدا کرده است به خصوص در ancient creeps، شما می توانید اطلاعات کامل را در مورد آپدیدت اخیر را در این لینک مشاهد کنید.

نظر شما در مورد این آپدیت چیست ؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *