سامسونگ ابتلاء یکی از کارمندانش در کره جنوبی به کرونا را تایید کرد

سامسونگ تأیید کرده است که یکی از کارمندانش که در کارخانه‌ی دستگاه تلفن همراه خود در شهر گومی، کره جنوبی مشغول کار است، به بیماری کرونا ویروس مبتلا شده است. این شرکت می گوید تسهیلات لازم برای جلوگیری از شیوع آن را فراهم کرده و عنوان کرده این شرکت تا روز دوشنبه تعطیل خواهد بود. پیش از این بسیاری از کنفرانس ها و رویداد های مهم تکنولوژی لغو شده بودند. در ادامه با بروز نیوز همراه باشید.

در یک بیانیه مطبوعاتی، غول فناوری کره جنوبی اعلام کرد سایر کارگرانی که با کارمند آلوده در تماس بوده‌اند، تحت قرنطینه‌ی شخصی قرار گرفته‌اند. آنها همچنین برای عفونت احتمالی آزمایش می‌شوند. بخشی که کارمند نامبرده در آن کار می‌کرد نیز تا ۲۵ فوریه، سه‌شنبه تعطیل شده است.کارخانه Gumi تولید اسمارت فون‌ها را به عهده دارد که البته بیشتر بازار داخلی این کشور را پوشش می‌دهد. گفته می‌شود، این شرکت به فعالیت خود در کارخانه‌های تراشه و نمایش در بخش‌های دیگر کره جنوبی ادامه خواهد داد.

Coronavirus در طی چند ماه گذشته فعالیت‌های جامعه فناوری را مختل کرده است، مهم‌ترین آنها هنگامی که شرکت‌های فناوری مانند LG ، Nvidia ، ZTE و Ericsson اقدام به عقب نشینی از کنگره‌ی جهانی موبایل کردند که قرار بود اواخر این ماه در بارسلونا برگزار شود. همچنین گزارش شده که سامسونگ به دلیل نگرانی‌های ایمنی مربوط به ویروس، حضور خود را در MWC کاهش می‌دهد. سرانجام، انجمن GSM تصمیم گرفت این رویداد را به طور کامل پس از تشدید “نگرانی جهانی در مورد شیوع کرونا ویروس” لغو کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • اخبار جدید
  • سامسونگ ابتلاء یکی از کارمندانش در کره جنوبی به کرونا را تایید کرد