هدفون های wireless کمپانی Nokia 

همانگونه که شیوه ی وصل شدن به شکل wifi و wireless در جهان عمومیت پیدا کرده، این فناوری به دیگر سخت افزارها مثل پد شارژ و ولو هدفون های wireless هم توسعه یافته است. هدفون های wireless بسیاری در جهان وجود دارند که بدون دلواپسی از این که دست و پا گیر شوند، قادرند صدایی عالی در عین آسانی برایتان مهیا کنند. Nokia یکی از این کمپانی هاست که هدفون های wireless  به اسم True  و Pro Earphones  طراحی کرده است.

هدفون

 

هدفون های Waterproof و ضد تعریق

در حالیکه نوکیا ۷.۱ حاوی جک هدفون ۳.۵ میلی متری است، کمپانی HMD یک هدست wireless جهت افرادی که تمایل به بهره بردن از این دستگاه به شکل wireless هستند، تولید کرده است. ایرپادهای True Wireless فقط ۵ گرم وزن دارند و ضد تعریق و Waterproof هستند. این ایربادها به همراه کیفی هستند که قادرند همزمان آن ها را شارژ کند. با کمک این ایربادها شما قادرید تا ۱۶ساعت پخش صوتی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

هدفون بی سیم PRO EARPHONES

هدفون wireless دیگر نوکیا Pro Earphones نامیده می شود که یک هدفون پشت گردنی است و آن هم از خصوصیات مغناطیسی هوشمند برخوردار است. بهای این هدفونTrue ، ۱۳۰ یورو و هدفون Pro ؛ ۷۰ یورو است.  این هدفونها مغناطیسی هستند و در زمانی که نمی خواهید ازآن بهره ببرید احتیاج به چسبیده شدن به هم را ندارند، زیرا که مغناطیس آنها را در جوار هم نگه می دارد. همین طور قادرید آن ها را خاموش کنید و بعد با سوا کردن آن ها از همدیگر مجدداً روشن شان کنید. باتری این ایربادها ۱۰ساعت دوام را برای شما ضمانت می کند. چنانچه به سراغ جایگزین هایی جهت هدفون wireless خود هستید، ایربادهای Nokia قادرند انتخاب خوبی باشد.

بهره بردن دائم از باتری

براساس گفته کمپانی HMD، ایرباد True در صورت بهره بردن دائم باتری بیشتر از ۳ و نیم ساعت و ایرباد Pro بیشتر از ۱۰ساعت برای شما موسیقی پخش میکند. همین طور یک پایه شارژ هم در کیس این دستاورد وجود دارد که به کاربر این جواز می دهد با کمک این پایه شارژر تا ۳ سری ایربادهای خود را شارژ کند. در حقیقت هدفون ها با قرار گرفتن در درون این کیس شارژ می‌ گردند. هر کدام ۳بار قادرند با این کیس کاملاٌ شارژ شوند. همین طور این دستاورد دارای ویبره درونی است که به شما اجازه می دهد زمانی که تماسی برقرار شد از وجود آن اطلاع پیدا کنید. از لحاظ قیمت گذاری هم این دستاورد معقول است و قادر است به رقیبی به ایرپادهای Apple و دیگر رقبای مطرح موجود در جهان تبدیل شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *