لیست تخفیفات این هفته Xbox Live در هفته منتهی به اردیبهشت ماه

لیست تخفیفات این هفته شامل عناوین نسبتا با ارزشی می شود

هفته‌ی جدیدی از راه رسیده و وبسایت Major Nelson این هفته نیز لیست تخفیفات بازی‌های شبکه‌ی Xbox Live را اعلام کرده است. ما نیز در این مطلب به بازی‌های مهمی که شامل تخفیف این هفته‌ی فروشگاه Microsoft شده‌اند می‌پردازیم.

بازی Friday the 13th: The Game که یک بازی چند نفره‌ی ۴ برابر ۱ بازیکن است، این هفته با قیمت ۱۶ دلار و بازی Halo 5 نیز با قیمت ۱۶ دلار (رایگان برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass) به فروش می‌رسند. به علاوه بازی محبوب Rise of the Tomb Raider’s 20 Year Celebration edition که شامل تمامی بسته‌های الحاقی و موارد اضافه شده به این عنوان است نیز با قیمت ۱۸ دلار برای کاربران Xbox Live در دسترس است.

از دیگر بازی‌های قابل ذکر می‌توان به بازی‌های Ghost Recon: Wildlands با قیمت ۲۴ دلار، بازی داستانی What Remains of Edith Finch با قیمت ۱۲ دلار و بازی Skyrim’s Special Edition با قیمت ۲۰ دلار اشاره کرد.

حال نگاهی نیز به بازی‌های تخفیف خورده‌ی کنسول Xbox 360 می‌اندازیم. بازی‌های کمپانی Electronic Arts یعنی Battlefield 3 با قیمت ۵ دلار، Dead Space 3 با قیمت ۵ دلار، Mass Effect 3 با قیمت ۶ دلار و بازی NBA Jam: On Fire Edition با قیمت ۵ دلار، بازی‌هایی هستند که این هفته برای کنسول Xbox 360 شامل تخفیف شده‌اند.

باید به این موضوع نیز اشاره کرد که بعضی از تخفیف‌های مذکور تنها برای مشترکین سرویس Xbox Live Gold در دسترس است. برای مشاهده‌ی کامل لیست بازی‌های تخفیف خورده برای کنسول‌های Xbox One و Xbox 360 به وبسایت Major Nelson مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است، مشترکین سرویس Xbox Live Gold می‌توانند بازی‌های Dead Space 2 و Assassin’s Creed Syndicate را به صورت رایگان دریافت و تجربه نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *