? قیمت Galaxy S9 کمتر از ۱۰۰۰ یورو است

قیمت گلکسی S9 فاش شد

در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت دیگر شرکت سامسونگ از نسل جدید تلفن همراه سری S خود با نام گلگسی اس ۹ (Galaxy S9) رونمایی می کند، در آخرین خبرها توسط منابع معتبر قیمت این تلفن همراه هوشمند فاش شده است.

هرچه به زمان معرفی رسمی تلفن های همراه گلگسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نزدیک تر می شویم به مانند همیشه در دنیای فناوری و وبسایت های مختلف روز به روز شایعات و اطلاعات بیشتری در فضای مجازی پیرامون این گوشی ها درز می کند.

همیشه یکی از مهمترین این موضوعات هزینه ای است که کاربران دنیای دیجیتال باید برای خرید نسل جدید تلفن های همراه پرداخت کنند، حال در تازه ترین اخبار قیمت دو محصول ذکر شده فاش شده است که بر اساس این گزارش قیمت گلکسی اس ۹ از ۸۴۱ یورو و نسخه بزرگتر آن ۹۹۷ یورو می باشد.

البته باید خاطر نشان کرد که سیاست های قیمت گذاری شرکت سامسونگ به صورت منطقه ای است و ممکن است در تمامی کشورهای اروپایی این قیمت ها یکسان و صحیح نباشد و محصول نهایی با قیمت کمتر و یا بیشتری به کاربران و فروشگاه ها عرضه شود. با این حال با توجه به نرخ تبدیل ارز اروپایی یورو به دلار آمریکایی قیمت حدودی این محصولات بدست می آید و تقریبا می توان به این اخبار اتکا نمود.

با توجه به شایعات و اخبار پیرامون قیمت این تلفن های همراه پیش بینی می شود که سامسونگ گلکسی اس ۹ را با قیمتی بین ۸۰۰ الی ۹۰۰ دلار و برادر بزرگتر یعنی اس ۹ پلاس را که دارای دوربین قوی تر، صفحه نمایش بزرگتر است با قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار عرضه کند. اما برای دریافت اخبار قطعی و قیمت نهایی کمی صبر کنید تا فردا در کنفراس ۶ اسفند ماه ۹۶ توسط سامسونگ از قیمت عرضه رسمی این تلفن های همراه مطلع شوید.

با بروزنیوز همراه باشید تا همیشه اخبار را اولین نفر بخوانید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *