اسامی دوربین های بدون آینه نیکون افشا شد

دوربین های موجود بازار را می توان به دو دسته آینه دار (DSLR) و بدون آینه تقسیم کرد. دوربین های دی اس ال آر با استفاده از یک سیستم آینه ‌ای، نور را به سمت منظره یاب اپتیکی بازتاب می ‌کند، و یا نور را مستقیما از سنسور دوربین عبور می‌ دهد، اما یک دوربین بدون آینه این سیستم را ندارد. در این دوربین ‌ها نوری که از لنز عبور می ‌کند همیشه به سنسور تصویر می ‌رسد. از آن جا که نور در یک منظره یاب اپتیکیمنعکس نمی ‌شود، معمولا دوربین‌ های بدون اینه دارای منظره‌ یاب‌های الکترونیکی و صفحه نمایش هستند که آنچه را که سنسور تصویر می‌ بیند، برگردانند.

حال شرکت نیکون پس از معرفی کردن دوربین فول فریم Z-mount، به نظر می رسد که اکنون بیشترین تمرکز خود را بر روی تولید و معرفی دوربین های بدون آینه گذاشته است. به دنبال این موضوع این شرکت تصمیم گرفته است که کم کم دوربین های بدون آینه جدید را جایگزین دوربین های آینه دار فعلی کند. برای این منظور برخی از فعالان و کارشناسان لیستی از دوربین های آینه دار نیکون تهیه کرده اند که اعتقاد دارند به زودی دوربین های جدید بدون آینه جای این مدل ها را خواهند گرفت. این فهرست عبارت است از:

نیکون D3500

نیکون D5600

نیکون D500

از طرفی فهرست دوربین‌ه ای نیکون DSLR که گفته می‌ شود مدل ‌های بعدی آن‌ها همچنان DSLR خواهند بود، به شکل زیر بیان شده است.

نیکون D7500

نیکون D750

نیکون D850

نیکون D5

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *