تاریخ عرضه تلویزیون های نسل جدید ۸K ال جی مشخص شد

ایفا ۲۰۱۹ یکی از نمایشگاه های پربار بوده که در آن شاهد رونمایی تلویزیون های ۸کی مختلفی بودیم. در این بین شرکت ال جی هم در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ چندین مدل تلویزیون پروضوح و گران قیمت ۸کی OLED خود را معرفی کرد که نظر هر فردی را به خود جلب می کنند. به دنبال آن اعلام شد تلویزیون های OLED TV مدل ۸۸Z9 و NanoCell TV مدل ۷۵SM99 که هر دو از وضوح ۸K هم بهره می برند، از سپتامبر راهی بازارهای مختلف می شوند.

البته بازارهای مختلف مناطقی چون استرالیا ، آلمان ، فرانسه ، انگلیس و ایالات متحده را دربرمی گیرد که ال جی هدف گذاری کرده تا به عرضه تلویزیون های نسل جدید و بی نظیر خود را در آنها بپردازد.

به گفته LG این نسل از تلویزیون ها نه تنها وضوح تصویر خیره کننده ۸K دارند، از فناوری های تصویری ال جی هم بهره می برند. ال جی همچنین یکی از بزرگترین تلویزیون های اولد ۸کی جهان را که مدل SIGNATURE OLED 8K TV بود، رونمایی کرد. این تلویزیون وضوح ۸K Ultra HD داشته که رزولوشن دقیق آن ۷۶۸۰*۴۳۲۰ پیکسلی بوده که ۳۳ میلیون پیکسل درونی دارد. این یعنی ۱۶ برابر تعداد پیکسل هایی که در صفحه نمایش FHD مشاهده می کنید.

گذشته از آن به اسپیکرهای قدرتمند ۸۰واتی استریو هم مجهزند و از طراحی مینیمالیستی بهره می برند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ال جی مراجعه کنید. پیش بینی می شود بزودی دسته دیگری از تلویزیون های سیگنیچر و غیره این شرکت راهی بازار شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • تاریخ عرضه تلویزیون های نسل جدید ۸K ال جی مشخص شد