درایو جدید اکسترنال کینگستون 

درایو اکسترنال HyperX Savage Exo

درایو اکسترنال HyperX Savage Exo محصولی حرفه‌ای و جدید از دستاوردهای شرکت کینگستون است که در دمای بالا عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد، وزنی سبک دارد و به ویژگی‌های دیگری نیز مزین است.

کینگستون درایو اکسترنال SSD جدیدی را معرفی کرد. این درایو اکسترنال جدید که HyperX Savage Exo نام دارد، از نوع SSD بوده و از رابط USB Type-C جهت اتصال استفاده خواهد کرد. با این حساب با سیستم عامل‌های ویندوز مایکروسافت، MacOS اپل و همچنین ایکس باکس وان مایکروسافت و کنسول بازی پلی استیشن ۴ نیز سازگار خواهد بود.

درایو

قابلیت ها

کینگستون که جزو برترین تولیدکنندگان هارد و درایو اکسترنال به شمار می‌رود، هارد اکسترنال HyperX Savage Exo را براساس حافظه NAND با حجم‌های قابل انتخاب ۴۸۰ گیگابایت و ۹۶۰ گیگابایت عرضه خواهد کرد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کلمه Savage به معنی وحشی بوده و کینگستون به دلیل سرعت بالا چنین اسمی را بر روی این محصول نهاده است. یکی از این ویژگی‌های مثال زدنی این درایو SSD، سرعت خواندن و نوشتن بالا است. در واقع سرعت خواندن این درایو ۵۰۰ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن نیز ۴۸۰ مگابایت در ثانیه خواهد بود. این در حالی است که کینگستون کنترلری برای درایو جدی خود معرفی نکرده است ولی از آنجایی که این برند معروف معمولا از کنترلر Phison استفاده می‌کند، احتمالا در طراحی هارد اکسترنال HyperX Savage Exo نیز از این کنترلر بهره برده است.

خبر خوب هم برای آن دسته از افرادی که به جنبه‌های طراحی ظاهری و وزن درایو اکسترنال نیز اهمیت می‌دهند این است که وزن سبک از دیگر مشخصه‌های این دستگاه حرفه‌ای محسوب می‌شود. درواقع درایو اکسترنال HyperX Savage Exo از وزنی معادل ۵۶ گرم و ابعاد ۱۰.۲۴ × ۴۸.۶۱ × ۱۲۳.۸۲ میلی‌متر سود می‌برد. همچنین جالب است بدانید که این حافظه ذخیره‌سازی جانبی، حتی در شرایط دمایی سخت مثلا بین ۰ تا ۷۰ درجه سلسیوس می‌تواند به راحتی کار خود را انجام دهد.

قیمت این درایو بی نظیر

با همه این توضیحات باید بگوییم که درایو اکسترنال HyperX Savage Exo هم‌اکنون برای خرید در دو مدل در دسترس است. مدل ۴۸۰ گیگابایتی آن قیمتی معادل ۱۲۸ دلار دارد و دیگر مدل آن نیز با حجم ۹۶۰ گیگابایت با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه می‌شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *