تغییر بزرگ لوگو شرکت بی ام و (BMW) پس از یک قرن

شرکت بی ام و (BMW) در جریان نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ پس از معرفی کانسپت i4، یک معرفی بزرگ دیگر هم داشت، آن چیزی نبود جز تغییر بزرگ لوگو پس از ۱۰۰ سال. برای کسب جزئیات بیشتر با بروزنیوز همراه باشید.

تغییری بنیادی در لوگو این شرکت پس از سال ۱۹۱۷ برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ انجام گرفت تا این شرکت نشان دهد که وارد عصر جدیدی شده و مشتریان شاهد تحول بزرگ در محصولات این برند باواریایی خواهند بود. در طراحی جدید لوگو بی ام و این شرکت سعی داشته تا به سادگی روی آورد و از این رو طراحی جدید یک دایره سفید با حروف BMW سفید رنگ است که درون دایره خالی بوده و یک دایره شطرنجی آبی و سفید نیز به چشم می‌خورد.

عصر تحول برای شرکت بی‌ ام و (BMW)

شرکت بی ام و (BMW)

در لوگو پیشین درون دایره مشکی رنگ بوده اما این مدل جدید به سمت ساده گرایی رفته و شاهد یک لوگو مینیمالیستی و در عین حال بی روح هستیم. جلوه این لوگو بیشتر سه بعدی بوده و از حالت تک بعدی خارج شده و سایه‌ای که سال ۱۹۹۷ به این لوگو وارد شد، دیگر وجود ندارد

تغییر دیگر حذف حلقه سیاه درونی بوده که برای شفاف جلوه دادن حروف در نظر گرفته شد. اما تمام این تغییرات لوگو بی روح و ساده‌ای را برای بی ام و به دنبال داشت. Jens Thiemer مدیر بازاریابی شرکت بی ام و درباره لوگو جدید بیان داشت که این تغییر بیشتر در جهت تابش و شفافیت بیشتر لوگو در نظر گرفته شد.

بی ام و تنها شرکتی نیست که در چند سال اخیر تغییر لوگویی داشته و تاکنون شرکت‌هایی نظیر GoDaddy ، Yahoo ، Google ، Facebook ، Airbnb ، Volkswagen  و بسیاری دیگر تغییراتی داشتند.

به هر حال پیش بینی می‌شود، محصولات جدید دیگری هم در سال جاری توسط این برند آلمانی مشاهده کنیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *