خانواده اسنپدراگون ۷۰۰ رسما توسط کوالکام معرفی شدند: بهره مندی از هوش مصنوعی

گویا در دنیای الکترونیکی امروز، هوش مصنوعی به یک نیاز واقعی تبدیل شده است و سازندگان از هر طرف به دنبال راهی هستند تا در محصولات خود از این ویژگی بهره ببرند. تولید کننده های پردازنده در این میان هر کدام راه حل خود را دارند. در این میان کوالکام از بازه قیمت رقابتی وارد این میدان شده است، هوش مصنوعی فقط برای پرچمداران نیست.

کوالکام امروز خانواده جدیدی را از پردازنده های خود تحت عنوان اسنپدارگون ۷۰۰ معرفی کرد. این پردازنده ها قابلیت های هوش مصنوعی موجود در سری ۸۰۰ را که در پرچمداران بازار وجود دارند به محصولات ارزانتر ارائه می دهد.

به شکل مشخص می توان گفت تمرکز کوالکام در اسنپدراگون ۷۰۰ آوردن هوش مصنوعی به میان رده ها است. پردازنده جدید اسنپدراگون ۷۰۰ در مقایسه با اسنپدراگون ۶۶۰ ۲ برابر سرعت بیشتری دارد. و مواردی را از بینایی ماشینی تا تشخیص صحبت را تحت پوشش قرار میدهد. به نظر میرسد که در زینه دوربین حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. در بخش فیلم برداری با استفاده از حسگر تصویر جدید Spectra شاهد توانایی عکاسی HDR در لحظه و فیلم برداری حرکت آهسته نیز خواهیم بود. به گفته سامسونگ بسیاری از ویژگی های حرفه ای عکاسی را به دوربین تلفن های هوشمند وارد می کند.

اسنپدراگون 700 با هوش مصنوعیپردازنده اسنپدراگون جدید در زمینه اینترنت اشیا نیز به خوب عمل میکند و با استفاده از قابلیت های بالای ارتباطی از پشتیبانی شبگه LTE گرفته تا Wi-Fi و بلوتوث ورژن ۵. در بحث شارژ شدن نیز به دلیل پشتیبانی از شارژر سریع ۴+ کوالکام تنها در مدت ۱۵ دقیقه تا ۵۰٪ (یک باتری ۲۷۵۰ میلی آمپری) شارژ شود.

زمان عرضه به بازار سری اسنپدراگون ۷۰۰ نیمه اول سال ۲۰۱۸ عنوان شده است و انتظار می رود که اواسط تابستان ۹۷ شاهد دستگاه هایی با این چیپست باشیم. نظر شما چیست؟ به نظر می رسد کوالکام می خواهد دستگاه های میان رده بتوانند هوشمند تر و پرچمدارطورتر باشد

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *