آموزش درج فیلم های طولانی در استوری اینستاگرام

چگونه فیلم های طولانی را در استوری اینستاگرام قرار دهیم؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مخصوص تصاویر و فیلم است که به یکی از پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و کشورمان شناخته می شود، در صورتی که از اینستاگرام استفاده کرده باشید حتما با قابلیت استوری (instagram story) یا درج داستان آن آشنا هستید و قطعا این قابلیت این برنامه شبکه اجتماعی شما را با امکاناتش مجذوب کرده است، البته به مانند دیگر بخش های این برنامه محبوب بخش استوری این برنامه نیز با یک محدودیت کوچک همراه است، با ما همراه باشید تا در ادامه با روش های حل این مشکل آشنا شوید.

استوری اینستاگرام

در بخش استوری های شبکه اجتماعی اینستاگرام شما می توانید تصاویر و ویدئو های خود را قرار دهید تا تمامی دنبال کننده های (Followers) شما به راحتی بتوانند آن را مشاهده نمایند، اما مشکل بزرگی که در این بخش وجود دارد محدودیت درج فیلم به مدت زمان ۱۵ ثانیه است که برای کاربران بسیار عذاب آور است و مدام پیام هایی مبنی بر ارائه ترفندی برای رفع این مشکل به دست ما می رسد در ادامه مطلب به شما راهکار هایی برای حل این مشکل به سادگی هرچه تمامتر را بازگو می کنیم.

برنامه های ویرایش ویدیو

برای این رفع مشکل روش ساده ای وجود دارد آن هم استفاده از برنامه های ویرایش کننده فیلم ها و کلیپ ها است، اما نه هر برنامه ای!

برنامه های برش کلیپ های استوری
برنامه های برش کلیپ های استوری

برنامه مورد نظر شما باید قابلیت برش یا Trim را داشته باشد که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید فیلم طولانی خود را به بخش های ۱۵ ثانیه ای تبدیل کرده و در بخش استوری این برنامه بارگذاری (Upload) نمایید.

لازم به ذکر است برخی از تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید به صورت پیشفرض این قابلیت را به همراه خود دارند و نیازی به نصب برنامه جانبی برای رفع این مشکل نیست.

اگر از دستگاه های ارائه شده توسط شرکت اپل استفاده می کنید یا به اصطلاح کاربر سیستم عامل آی او اس (ios) هستید، به شما نصب اپلیکیشن های Continual یا CutStory را توصیه می کنیم که به همین منظور طراحی و عرضه شده اند و به راحتی قابلیت تقسیم کلیپ شما را به بخش های ۱۵ ثانیه ای می دهند.

اما اگر کاربر اندروید می باشد می توانید از اپلیکیشن VidTrim برای تکه تکه کردن ویدیو های مورد نظر خود استفاده نمایید. البته باید خاطر نشان کنیم که استفاده از این برنامه کمی متفاوت است و شما باید به صورت دستی ویدیو مورد نظرتان را به قطعات ۱۵ ثانیه ای تقسیم نمایید و باید بهخ این نکته توجه کنید که زمان مورد نظر شما دقیق باشد و البته ابتدا و انتهای کلیپ ۱۵ ثانیه ای شما به قطعه بعدی تداخل پیدا نکند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *