طراحی مفهومی از عینک واقعیت مجازی اپل

در حالی که اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل به عنوان جدیدترین و مهمترین محصول حال حاضر اپل شناخته می شود. در افق چیز بزرگتری وجود دارد که می تواند جایگزیی برای موبایل های آیفون این شرکت باشد. ماه ژوئن گذشته جین مونستر (Gene Munster) تحلیلگر شرکت لوپ ونچیز (Loup Ventures) بیان کرد که عینک واقعیت مجازی اپل بسیار بزرگتر و موفقتر از موبایل های آیفون این شرکت خواد بود. براساس صحبت های مدیر شرکت اپل تیم کوک درباره وضعیت کنونی فن آوری واقعیت مجازی ، احتمالا این دستگاه را تا سال ۲۰۲۰ نمی بینیم. اپل قرارداد جدیدی را با شرکت کامپیوتری کوآنتا امضا کرده وبر پایه این قرارداد مشغول انتشار سیستم عامل جدیدی به نام (Reality Operating System)ROS است.

احتمالا بسیاری از شما زمانی که به عینک اپل فکر میکنید تصویری را در ذهن خود از این محصول مشاهده می کنید. به احتمال زیاد شما چیزی شبیه به عینک گوگل را تجسم می کنید، که در ویدیو منتشر شده توسط شرکت در آوریل ۲۰۱۲ منتشر شد. اما برخی معتقدند که اپل هدست واقعیت مجازی خود را شبیه یک عینک معمولی می سازد. طراح مارتین هاجک، که قبل از او طراحی تصاویر مفهومی از دستگاه های اپل را دیده بودیدم. مجموعه ای از طرح های مفهومی برای عینک اپل ساخته است. بحث هایی وجود دارد که اپل در حال حاضر برای تولید قطعات برای دستگاه پوشیدنی واقعیت مجازی خود  در ارتباط با Catcher یکی از تامین کنندگان محصولات پوشیدنی است.

در طراحی هاجک عینک اپل دارای یک قاب با کیفیت فلزی است. در داخل قاب، اپل قادر خواهد بود بعضی از قطعات مانند آنتن ها را جای گزاری کند و بر روی سیم کشی دستگاه کار کند. اگر به جلوی عینک در تصاویر نگاه کنید، می توانید ببینید “قطعه ای” وجود دارد که در آن حسگرهای خاصی می توانند قرار بگیرند. طراح برای شارژ باتری دستگاه نیز از سیستم شارژ بیسیم اپل الگو برداری کرده است.

با هم تصاویری مفهومی که هاجک طراحی کرده را میبینیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *