آیا سامسونگ گلکسی A90 یک پرچمدار است؟

شرکت سامسونگ هر سال مجموعه ای از گوشی های هوشمند جدید خود را در قالب میان رده یا پرچمدار عرضه می کند. در سال جاری چند مدل پرچمدار و میان رده ای مشاهده شد اما گزارش های جدید خبر از عرضه یک مدل دیگر می دهند.

مدتیست که شایعه شده گلکسی A90 یک محصول رده بالا از سامسونگ است و بزودی رونمایی می شود. به تازگی اطلاعات جدیدی مربوط به این دیوایس در اختیار رسانه ها قرار گرفته و پیداست با مدل شگفت انگیزی رو به رو هستیم.

چندی قبل گزارشی منتشر شد که نشان می داد سامسونگ می خواهد دو مدل گوشی هوشمند به نام گلکسی R رونمایی کند که باید آنها را شبه پرچمدار دانست. گفته شده گلکسی A90 از شبکه ۵جی پشتیبانی می کند و چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ برای آن در نظر گرفته شده است.

این موضوع نشان دهنده آن است که گلکسی A90 پرچمدار محسوب شده و مشخصات بزرگی دارد. پیش تر جزئیات سخت افزاری گلکسی A90 که شامل صفحه نمایش ۶.۷ اینچی شده و دوربین اصلی سه گانه ۴۸/۱۲/۵ مگاپیکسلی هم دارد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ بزودی چه محصولی برای معرفی دارد. به هر حال باید انتظار داشت که در هفته های آینده رونمایی از آن انجام گیرد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *