ماد زامبی بازی Call of Duty: Mobile به زودی حذف خواهد شد

ناشر بازی Call of Duty: Mobile اعلام کرد که یکی از ماد‌های جذاب بازی Call of Duty: Mobile چندی دیگر از بازی حذف خواهد شد. با بروز نیوز همراه باشید.

بازی Call of Duty: Mobile یکی از ماد‌های جذاب خود را تا چندی دیگر از دست می‌دهد. طی آخرین بروزرسانی و عرضه فصل جدید بازی، Community Update در وب‌سایت Reddit تایید کرده است که ماد زامبی از بازی در تاریخ ۶ فروردین ( ۲۵ مارچ ) حذف خواهد شد.

در این مطلب نوشته شده است:

« ما همیشه گفتیم که ( این ماد ) محدود خواهد بود اما بدون تاریخی و اطلاعاتی درباره پایان آن. این حالت صرفا به کیفیت موردنظر ما نرسیده است. دومین نقشه این حالت که Nacht Der Untoten نام دارد نیز عرضه جهانی نمی‌شود . »

البته احتمال برگشت این ماد با نقشه دوم وجود دارد. در ادامه گفته شده است:

« اما در حال حاضر تمرکز ما روی توسعه بخش‌های چند نفره، بتل رویال و رنک است. »

این موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانید جیسون بلاندل (Jason Blundell)، کارگردان ماد زامبی، چند پیش از اکتیویژن (Activision) جذا شد. این اولین باری است که در مجموعه بازی Call of Duty از زمان بازی Call of Duty: Ghosts بخش زامبی وجود ندارد.

البته بازیکنان از این تصمیم به هیچ وجه خوشحال نیستند. خیلی‌ها در این بخش خرید‌های درون برنامه‌ای انجام داده بودند و حال با حذف این ماد، هزینه‌های آن‌ها نیز بی‌معنی می‌شود. هنوز مشخص نیست که اکتیویژن مبالع پرداختی را به حساب آن‌ها باز خواهد گرداند و یا تصمیم دیگری می‌گیرد.

بازی Call of Duty: Mobile یکی از موفق‌ترین آثار چند سال گذشته روش گوشی‌های هوشمند بوده است. اثری که  تا به امروز بیش از ۱۵۰ میلیون بار دانلود شده است و بازیکنان زیادی در سراسر جهان دارد. یکی از نکات مثبت این بازی، وجود چندین بخش جذاب و سرگرم کننده در آن است. از جمله آن‌ها می‌توان به بخش چند نفره که شباهت زیادی به همین حالت روی کنسول‌ها و رایانه شخصی دارد اشاره کرد. همچنین بخش بتل رویال که این روزها طرفداران زیادی دارد نیز در این بازی حضور دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *