تصویری از محصول جدید ایسوز با ظاهری شبیه به آیفون X منتشر شد

زمان زیادی تا شروع کنفرانس جهانی مبایل ۲۰۱۸ باقی نمانده و اغلب شرکت ها برای حضور در این مراسم برنامه های خاص خود را دارند از معرفی جدیدترین تلفن های هوشمند خود گرفته تا به نمایش گذاشتن آخرین دستاورد های خود. در این میان هر روزی که به این مراسم نزدیکتر میشویم اطلاعات بیشتری پیش از معرفی این محصولات به بیرون درز می کند.

ایسوز قبلا تایید کرده است که سری بعدی بعدی گوشی های هوشمند اندرویدی خود را تاریخ در ۲۷ فوریه در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) 2018 در بارسلونا معرفی خواهد کرد. حداقل دو دستگاه در ماه جاری معرفی خواهند شد: ایسوز زنفون ۵ و زنفون ۵ لایت.

زنفون 5 ایسوزانتظار داریم که مدل زنفون ۵ استاندارد دارای همان طراحی باشد که آیفون X را در میان سایر سازندگان گوشی های هوشمند بسیار محبوب است. در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان تلفن های هوشمند جدید در حال الگو برداری از این طراحی هستند.

در تصاویری که از زنفون ۵ ایسوز به بیرون درز کرده است. تایید میکند که دستگاه دارای زائده اضافی است و این قسمت محل قرار گیری دوربین جلو و سنسور های مورد استفاده می باشد. ایسوز همانند بسیاری از گوشی های دیگر که امروز در بازار موجود هستند، زنفون ۵ را به یک صفحه نمایش با نسبت ۱۸:۹ مجهز کرده است.

زنفون ۵ دارای سیستم عامل اندروید اوریو ۸ می باشد. همچنین از دیگر مشخصات میتوان به استفاده از پورت USB C همراه با درگاه (در حال فراموشی) ۳.۵ میلیمتری برای هدفون یاد کرد. در پشت دستگاه هوشمند ایسوز شاهد یک دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت خواهیم بود.

زنفون ۵ ایسوز در دو نسخه از جمله مدل دو سیم کارت در دسترس خواهد بود. هر دو از دستگاه از طراحی متداول آلمینیوم و شیش بهره می برند. هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه به بازار و قیمت زنفون ۵ ایسوز در دست نداریم باید منتظر انتشار اطلاعات در آینده باشیم تا زمانی که این محصول به بازار عرضه شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *