همین حالا بروزرسانی جدید مایکروسافت برای ویندوز را دریافت کنید

چگونه را زودتر از موعد دریافت کنیم؟

چندی پیش مایکروسافت وعده انتشار بروزرسانی بهاره برای ویندوز ۱۰ را داده بود حال با نزدیک شدن به این زمان روشی را آموزش خواهیم داد که زودتر از موعد این بروزرسانی را دریافت کنید.
باتوجه به ادعا ها و مدارک منتشر شده هفته آینده مایکروسافت بروزرسانی Spring Creators را برای دستگاه های ویندوز منتشر میکند اما با توجه به سیاست های این شرکت ممکن است همه دستگاه ها بلافاصله این بروزرسانی را دریافت نکنند به همین خاطر اگر نمیتوانید تا زمان انتشار و دریافت این نسخه صبر کنید  کافی است این مراحل را طی کنید تا بلافاصله بروزرسانی مذکور را دریافت کنید.

برای دریافت زودتر از موعد این نسخه تنها کافی است عضو پروژه اینسایدر ویندوز ۱۰ شوید، بخشی از Insider Program که لازم است در آن عضو شوید release preview نام دارد این مرحله آخرین مرحله است که بروزرسانی پیش از انتشار عمومی نسخه نهایی باید طی کند، هنگامیکه یک نسخه به مرحله‌ی release preview می‌رسد تقریباً بدون مشکلات و دارای پایداری و عملکرد مناسب و بدون باگ است. به عبارت دیگر این نسخه تا حدود زیادی همان نسخه‌ای است که در زمان عرضه‌ی عمومی برای تمام کاربران ارائه خواهد شد. برای این کار کافی است یک اکانت مایکروسافت داشته باشید و سپس مسیر زیر را طی کنید.

فعال سازی windows insider
فعال سازی windows insiderفعال سازی windows insider

ابتدا به بخش Settings ویندوز رفته و در قسمت Update & Security بر روی Windows Insider Program کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Get Started کلیک کنید.

پس از آن باید حساب مایکروسافت خود را در ویندوز اضافه کنید.

با اضافه شدن حساب مایکروسافت و قبول کردن توافق نامه مربوط به پروژه اینسایدر سه گزینه پیش روی شما خواهد آمد که شما باید گزینه اول یعنی just fixes apps and drivers را انتخاب کنید حال پس از ریستارت شدن کامپیوتر با وارد شدن به ویندوز با مراجعه به بخش آپدیت خواهید توانست این بروزرسانی را دریافت کنید.

نکته: دقت داشته باشید ممکن است ظاهر شدن آپدیت جدید در رایانه شما چند ساعت طول بکشد و بالافاصله قادر به دریافت ویندوز نباشید همچنین فرآیند نصب این بروزرسانی بر روی یک سیستم مناسب حدود ۱ ساعت طول خواهد کشید. اما این زمان بسته به مشخصات سخت‌افزاری سیستم شما متغییر خواهد بود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *