هدفون بی سیم جدید Jaybird معرفی شد

Jaybird یکی از برندهای مطرح تولیدکننده هدفون به تازگی از محصول جدید بی سیم خود به نام ویستا رونمایی کرد. هدفونی که باید آن را رقیب گلکسی بادز، ایرپادز اپل و چندی دیگر دانست. این هدفون از درایورهای ۶ میلیمتری برخوردار است و کیفیت صدا بالایی به کاربر ارائه می دهد.

افراد می توانند از طریق اپ مخصوصی به تنظیم هدفون ویستا جهت کاربری بهتر بپردازند. گذشته از آن با قابلیت پشتیبانی بلوتوث ۵ می تواند تحت جدیدترین استاندارد به دیگر دستگاه متصل شود. گذشته از آن این هدفون دارای کیس شارژی بوده که در ۵ دقیقه آن را برای پلی بک ۱ ساعته آماده می سازد.

Jaybird می گوید ویستا یک هدفون بی سیم برجسته است و افراد با تجربه کاربری با آن به خوبی متوجه عملکرد چشمگیر آن خواهند شد. این هدفون تنها ۶ گرم وزن دارد و در طولانی مدت خستگی را به دنبال نخواهد داشت.

قیمت Jaybirdویستا به ۱۷۹ دلار می رسد و در گزینه رنگی آبی، خاکستری و مشکی از پاییز امسال راهی بازار می شود. مشخص نیست نخستین بازارهای Jaybird ویستا چه مناطقی هستند و احتمالا چین یکی از آنها خواهد بود. جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده یعنی Jaybird مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *