مک مینی Apple بروزرسانی شد

مک مینی Apple

مک مینی یکی از رایانه های Apple است که از سال ۲۰۱۴ تاامروز از لحاظ سخت افزاری Update نشده است. اکنون پس از ۴سال مک مینی نوین با پیشرفت سخت افزاری قابل ملاحظه ای ارائه شد.

اپل

مک مینی نوین همانگونه که در زمان عرضه بیان شد از خصوصیات بی نظیری بهره می‌برد که در سایه استفاده از آن ها رایانه ای متناسب جهت اشخاص گوناگون از دانش‌ آموزان و دانش‌ جویان گرفته تا نویسندگان خواهد بود. جالب است بدانید که مک مینی نوین از پردازنده ۴ هسته‌ ای نسل هشتم اینتل به جای پردازنده نسل چهارم اینتل که در مک مینی‌ های ۴ سال قبل رویت می‌ شد، بهره خواهد برد. در جوار این خصوصیت بی نظیر، خوب است بدانید که پردازنده ۶ هسته‌ ای هم جهت مک مینی مدنظر گرفته شده است و کاربران براساس نیاز خود می‌ توانند در صورت تمایل آن را هم برگزینید.

ویژگی های بی نظیر مک مینی Apple

دیگر خصوصیت جذاب مک مینی نوین این است که این رایانه تا ۶۴گیگابایت رم را پشتیبانی خواهد کرد و هر مدل توانایی پشتیبانی از فضای ذخیره‌ سازی تا دو ترابایت را خواهد داشت. گفتنی است که Apple از تراشه T2 در مینی مک هم استفاده شده است و این درحالی است که مک مینی شاهد بروزرسانی‌ هایی در پورت‌ ها هم بوده است. از این رو ۴ پورت USB-C، پورت ‎های Thunderbolt 3، پورت HDMI، اترنت و ۲پورت USB-A از نوین ترین قابلیت های مینی مک Apple هستند.

دیگر ویژگی ها

از لحاظ ظاهری هم بایستی بگوییم که طراحی این دستگاه متشابه مدل ۴ سال پیش است. در خارج از آن هم Apple جهت محفظه خاکستری رنگ مینی مک پیکری از جنس ۱۰۰ آلومینیم استفاده شده است.

مک مینی نوین از تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۸ یا به عبارتی ۱۶ آبان ۹۷ ارائه می گردد و بهای پایه آن ۷۹۹دلار خواهد بود. در حقیقت این مدل پایه حاوی پردازنده چهار هسته‌ای Core i3، رم ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌ سازی ۱۲۸ گیگابایت از مدل SSD است. به غیر از این کاربرانی که قدرت و مشخصه‌ های جذاب تری را انتظار دارند می‌ توانند مدلی با رم ۶۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی دو ترابایتی از مدل SSD را به همراه پردازنده ۶ هسته‌ ای با سرعت ۴.۲ گیگاهرتز i7 برگزینند، به شکل که درگاه اترنت آن هم ۱۰گیگابایتی را پشتیبانی خواهد کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *